MikkE
Guest
Nu har jag bara plockat ut några fåtal bilder från båda dagarna på Gotland Ring 2005. Blev ca 950 stycker sammanlagt med diverse vinklar från olika ställen på banan och jag har försökt att fota så många som möjligt från alla grupper. Dock ser alla hojar likadana ut efter åtta timmars fotande på en dag... puh. Och sedan kom den en till dag som man skulle fota
Fortfarande trött...
Nu är alla bilder uppe! Kolla in http://www.sporthoj.com/roadracing/foto/ för att se dem, vill du köpa en bild/bilder för billig penning PMa mig med bildnummer. Kolla även in min profil för mer info.
1. Yasha på husa
2. Vågen med sin nya Ducati 916
3. Pingvinen, Anneli, blub, tigern Pvcraketern
4. Ninja
5. Man ska börja tidigt
Liwa1
6. isse på CBR600RR
Fortfarande trött...Nu är alla bilder uppe! Kolla in http://www.sporthoj.com/roadracing/foto/ för att se dem, vill du köpa en bild/bilder för billig penning PMa mig med bildnummer. Kolla även in min profil för mer info.
1. Yasha på husa
2. Vågen med sin nya Ducati 916
3. Pingvinen, Anneli, blub, tigern Pvcraketern
4. Ninja
5. Man ska börja tidigt
6. isse på CBR600RR
Bifogat
Last edited:

Mikke! Du är en dunderfotograf
Bra depåpojke också 

vackra bilder snyggt jobbbat