Bilder: Gotland Ring 2005 av MikkE

  • Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Brorsan försökte bara göra som jag i mina inbromsningar. :D

Nä, vet inte vad han pysslade med. Men han skickade o sa att jag låste hjulen hela tiden. Nä, hård motorbromsbara från hög fart. :yoparty

gotland_1b.jpg
 
Miss_Orchidee skrev:
Japps det är jag ja! :tummenupp
cool.... nu har ja en ny bakgrundsbild :banana
Okej, då var det du som "hängde" med de goa gubbarna precis bredvid "vårt" depåtält :tummenupp
Har eventuellt någon mer bild och jag ska försöka få ut alla innan kvällen.
Alicia skrev:
haha just de ja, jätte fort ja ;)
Så sakta gick det inte, speciellt inte med tanke på hur lite du hade kört och att det var första gången på bana.
Däremot tycker jag att Swedie var lite taskig, något varv med dig bakom sedan blåste han på som vanligt :hihi
 
Swedie skrev:
Brorsan försökte bara göra som jag i mina inbromsningar. :D

Nä, vet inte vad han pysslade med. Men han skickade o sa att jag låste hjulen hela tiden. Nä, hård motorbromsbara från hög fart. :yoparty
Byt till en K5:a så slipper du sånt, slirkoppling liksom :)
(Fast det ser ju onekligen coolt ut :tummenupp )
 
sandstream skrev:
Okej, då var det du som "hängde" med de goa gubbarna precis bredvid "vårt" depåtält :tummenupp
Har eventuellt någon mer bild och jag ska försöka få ut alla innan kvällen.

Så sakta gick det inte, speciellt inte med tanke på hur lite du hade kört och att det var första gången på bana.
Däremot tycker jag att Swedie var lite taskig, något varv med dig bakom sedan blåste han på som vanligt :hihi
precis... det va jag ja! minstingen i gänget från gôteborg :)
 
Swedie skrev:
Brorsan försökte bara göra som jag i mina inbromsningar. :D

Nä, vet inte vad han pysslade med. Men han skickade o sa att jag låste hjulen hela tiden. Nä, hård motorbromsbara från hög fart. :yoparty

Mycket imponerad av din körning! Visste sen Kullen förra året att du va snabb men vafan det här va ju löjligt.

Bra kört!
:tummenupp
 
sandstream skrev:
Han som hade en blå R1:a i ert gäng var inte så stor han heller (din brorsa?) :hihi
haha, ne men folk brukar bli fundersan när ja kallar honom farfar :hihi ( alias: Yamaha Farfar är alltså den korta snubben som körde utav bara helvette ;) )
 
Kan ingen ta bort dom här förbannade Gotlandstrådarna från "Senaste forumtrådarna" :gnissla . Jag vill inte veta hur kul, hur fort och hur feta nerlägg alla haft. :huvet
Får inte jag ha kul ska ingen annan jäkel ha det heller :4skrika





Nu ska jag dricka kaffe & snusa :banana
 
sandstream skrev:
1:36 är samma tid som DQ hade så det är imponerande :tummenupp
För att inte tala om Swedies 1:30,4, jäklar vad han kör :Bugar

Känner ett enormt hävdelsebehov och måste bara skjuta till att det gick neråt 1.33 när det laddades på. ;)

Men ja, Johnnys 1.30 är inte pissigt :tummenupp
 
Don Quixote skrev:
Känner ett enormt hävdelsebehov och måste bara skjuta till att det gick neråt 1.33 när det laddades på. ;)

Men ja, Johnnys 1.30 är inte pissigt :tummenupp
Där ser man :tummenupp
Jag håller på dig i STCC from nu, eftersom du var så trevlig :)
 
Eskilsson skrev:
När kommer dina egna bilder upp?
Eller lyckades Trinity radera alla bilder?

Tja, bilderna e borta iallfall..gjorde en undersökning hur lätt det är att radera alla bilder...det är jättelätt kan jag meddela...vill man radera en bild räcker det med ett feltryck så ryker alla...
Därmed inte bekräftat att det är så det hände...
Nåja...fanns ju många andra kameror där. :tummenupp
 
Kan info att jag tog en hel del bilder men kameran finns på gotland :kocko
Men kommer på post om några dagar :banana
 
Triggerhappy skrev:
Tja, bilderna e borta iallfall..gjorde en undersökning hur lätt det är att radera alla bilder...det är jättelätt kan jag meddela...vill man radera en bild räcker det med ett feltryck så ryker alla...
Därmed inte bekräftat att det är så det hände...
Nåja...fanns ju många andra kameror där. :tummenupp


Fegis. :tuttar
 
Vadan alla dessa tider? Trodde tidtagning var strängt förbjuden? :va

Nice bilder mikke :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top