fireblade
Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Går väl att använda mobiler att ta varvtider med om man har någon som kan sköta den. så svårt är det ju inte att klocka på samma ställe varv efter varv (+- ett par meter lär ju inte göra någon större skillnad i 200+ farter)Spiken skrev:Vadan alla dessa tider? Trodde tidtagning var strängt förbjuden?![]()
Nice bilder mikke![]()
Tidtagningsutrustning alla laptimer var inte tillåten nej.

