Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tom Byron skrev:En bild saknas..........![]()
![]()
![]()
Yasha skrev:Och vad menar du med det?!?![]()
Jag hoppas (för din egen skull) att det var poserbilden för Heda fanclub du menar...![]()
Tom Byron skrev:Det togs ETT kort till, men det kanske passar bättre i mailen än här.......![]()
![]()
![]()
Jag e stiff i kroppen idag![]()

*LOL*Yasha skrev:OK!Jag trodde du hoppades på att någons (inga namn nämnda) vurpa förevigades...
![]()

MackeNo1 skrev:Fan va sugen man va på att köra när man såg hur ni for runt på banan, typiskt att hojen stod på Lelles hela helgen![]()
Så det va Freddie som hoppade runt på kryckor i "depån"? Och jag antar att det va Yasha som va den enda tjejen som va där o åkte?Ska se till att presentera mig ordentligt nästa gång, det va jag som traskade runt med civila kläder (brun tröja och jeans) och höll på att förgås av abstinens
![]()
Så fort hojen é klar kommer jag o kör jag också![]()
KNAS skrev:Härliga bilder! Hög klass på körningen må jag säga. Jag är imponerad av Krattan och Yasha. Jag skulle mycket gärna vilja se film från lekandet i Tierp.
Inte för att vara elak, men... Du måste ha blandat ihop folket på nå't sätt, för jag är bara med på en bild och där ser det nästan ut som jag står still! 
MackeNo1 skrev:Fan va sugen man va på att köra när man såg hur ni for runt på banan, typiskt att hojen stod på Lelles hela helgen![]()
Så det va Freddie som hoppade runt på kryckor i "depån"? Och jag antar att det va Yasha som va den enda tjejen som va där o åkte?Ska se till att presentera mig ordentligt nästa gång, det va jag som traskade runt med civila kläder (brun tröja och jeans) och höll på att förgås av abstinens
![]()
Så fort hojen é klar kommer jag o kör jag också![]()

Originally poste d by oFFkeFF
Hehe, schyssta bilder, men man blir ju inte så förvånad när killen på kryckor står i tangentens riktning och fotar![]()
![]()
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |