Chris Ash
Kapten Gars
abstruse skrev:Liksom Rommel.
Precis, liksom Rommel, eller de många tyska flygaressen.
Väcker en bild på Rommel anstöt hos folk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:Liksom Rommel.
Chris Ash skrev:Väcker en bild på Rommel anstöt hos folk?
Nu är det tyvärr så att majoriteten, mig själv inkluderat, inte har en susning om vem snubben på din avatar är.Chris Ash skrev:Nej men Wittmann var en imponerande figur med mytisk hjältestatus hos både vän och fiende. Han varken förknippas eller bör förknippas med nazisternas illdåd.
sandstream skrev:Nu är det tyvärr så att majoriteten, mig själv inkluderat, inte har en susning om vem snubben på din avatar är.
Haha, det här var faktiskt rikitgt roligtsandstream skrev:Dessutom tror säkert de flesta, precis som jag, att det är en nazist. Då spelar det ingen större roll vem det egentligen är.
Amen, du är sååååå förra veckanvalmers skrev:Eftersom det anses fullständigt legitimt att ha terrorist- och kommunistäckel som avatarer/tröjmotiv, måste man kunna ha ett nazistdito istället.
Skit samma han har en SS-mössa på sig och det står för Judeutrotning åtminstone i mina ögon. Säger man något annat så undrar jag hur man e funtad!!!Chris Ash skrev:Precis, liksom Rommel, eller de många tyska flygaressen.
Väcker en bild på Rommel anstöt hos folk?
Jag blir ledsen när jag ser att folk inte fattat mer än att man går omkring med Mao på en t-shirt.Mingves skrev:Skit samma han har en SS-mössa på sig och det står för Judeutrotning åtminstone i mina ögon. Säger man något annat så undrar jag hur man e funtad!!!
Min pappa satt i konsentrationsläger (för att han var finne) i tyskland och jag kan säga att jag blir djävligt ledsen när jag ser att folk inte fattat mer....
//M
För alla SH-medlemmar läser ju den här trådenChris Ash skrev:Nu vet ni och behöver således inte reta er längre.
sandstream skrev:För alla SH-medlemmar läser ju den här tråden
Jag är för dålig på historia för att kunna alla gubbar men nån som ser ut som en nazist antar jag är en nazist.
Vill du och Valmers framstå som nazister i folks ögon så är det bara att beklaga
(Sen om Mao, Stalin mfl var värre spelare inte så stor roll)
Mingves skrev:Skit samma han har en SS-mössa på sig och det står för Judeutrotning åtminstone i mina ögon. Säger man något annat så undrar jag hur man e funtad!!!
Min pappa satt i konsentrationsläger (för att han var finne) i tyskland och jag kan säga att jag blir djävligt ledsen när jag ser att folk inte fattat mer....
//M
Chris Ash skrev:Vad är det vi inte fattat? Att intolerans, censur och förbud är bra grejor?
sandstream skrev:Vill du och Valmers framstå som nazister i folks ögon så är det bara att beklaga![]()
Chris Ash skrev:De i vars ögon jag framstår som nazist för att jag har en bild på en stridsvagnschef som avatar vill jag ändå inte befatta mig med så det gör detsamma.
sleven skrev:Vafan snackar du om. Bara för att du har rätt att ha det, betyder inte att man ska ha det.
VAKNA pojkspoling och ta ditt förnuft till fånga!
oFFkeFF skrev:Är min lindengrenavatar fel också?
oFFkeFF skrev:Är min lindengrenavatar fel också?
sleven skrev:Den är ett skämt. Men att folk har nazister som avatar bara för att dom "kan och "får" ser jag som förlorade släktingar i koncentrationslägren som ett rent hån imot mej.
Det är så fruktansvärt onödigt och deras argumetation om att jag kan ha det för att jag få r är rena sandlådenivån
Mv en rosenrasande Pär.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden