Bild på Hitler som avatar!?!?

Coola Ola skrev:
Han har nog bytat avatar, det ska man tydligen göra med jämna mellanrum om man är inne i SH-svängen.

Jag tycker att alla borde ha Arne som avatar. Jag tror världen hade varit trevligare då.

sandstream skrev:
Varför har man en avatar med en nasse på? :va

I detta fall handlar det nog mest om att demonstrera att man minsann har vad man vill där eftersom en del har haft lite synpunkter på vissas val av avatar. Lite trotsålderbeteende om du så vill. Skulle tro att de tröttnar snart om du inte bryr dig. Det är hur som helst knappast seriöst menat.

/O

Chris Ash skrev:
Varför har man en avatar med en blomma på?
Du har aldrig tänkt på att det kan finnas andra här som tar illa upp pga av din avatar, och som har anhöriga som suttit i konsentrationsläger!
Även om det är menat som ett skämt så är det osmakligt!

Sedan står det på SH regler att "Sporthoj.com filtrerar i bästa anda bort följande som strider mot svensk lagstiftning.
Hets mot folkgrupp, Rasism och Nazistiska åsikter."

För du har väl läst reglerna?

//M

Mingves skrev:
Du har aldrig tänkt på att det kan finnas andra här som tar illa upp pga av din avatar, och som har anhöriga som suttit i konsentrationsläger!
Precis min tanke! :tummenupp

Nästan så man blir sugen på att byta ut gammgixavataren mot Göran, men det skulle bli en alltför omvälvande föränding i mitt liv att bara byta avatar sådär hux flux :D

Mingves skrev:

Sedan står det på SH regler att "Sporthoj.com filtrerar i bästa anda bort följande som strider mot svensk lagstiftning.
Hets mot folkgrupp, Rasism och Nazistiska åsikter."

För du har väl läst reglerna?

//M

Jo men vad fan har Michael Wittmann med KZ-lägrena att göra? Om du tittar efter så har han dessutom inga "förbjudna" symboler på sig som syns på bilden.

sandstream skrev:
För att jag gillar våren och de blommor som kommer fram då.
Betyder det att du gillar nazister?

Nej men Wittmann var en imponerande figur med mytisk hjältestatus hos både vän och fiende. Han varken förknippas eller bör förknippas med nazisternas illdåd.

Chris Ash skrev:
Nej men Wittmann var en imponerande figur med mytisk hjältestatus hos både vän och fiende. Han varken förknippas eller bör förknippas med nazisternas illdåd.

Liksom Rommel.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...