Besvikelse

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag som trodde att jag åkte högt på bakhjulet å va cool å allt... så fick jag den här bilden av en kompis som tagit den från ett DV band. Det finns lååååångt kvar att gå. Träna mera.... :rolleyes:
rigge.gif

Om du ska tolva så är det lite kvar men den wheelien är det grym poser varning på :rock Den dag jag kan slanga så :rolleyes:

Rigge skrev:
Jag som trodde att jag åkte högt på bakhjulet å va cool å allt... så fick jag den här bilden av en kompis som tagit den från ett DV band. Det finns lååååångt kvar att gå. Träna mera.... :rolleyes:
rigge.gif

Ja, du är verkligen extremt besviken, eller hur... :hej

Den dagen jag får upp cykeln sådär med vilja.............jag kan ju knappt göra power-wheelies utan att byta kalsonger efteråt :hej

denna är väl inte så kass heller :skrämd

Bifogat

• robban2liten.jpg
    robban2liten.jpg
    76.5 KB · Visningar: 484
paprika skrev:
Det där se riktigt bekvämt ut att åka så.... måste jag också börja göra :rolleyes:

Ja, verkligen! Nästa så man skulle kunna cruisa några mil i den där ställningen...ska nog testas (när jag vågar, typ nästa år....)

GIXxXER skrev:
denna är väl inte så kass heller :skrämd

Å dessutom skitsnyggt skinnställ! Personligen tycker jag att det är mycket lättare att he vänsterfoten på skjutspinnen och höger på vanliga när man står. Inte för att man kommer åt bromsen nå bättre men jag tycker det blir mycket bättre balans. Skitsnuskigt att stå sådär ju :skrämd Och stå med fötterna på sine egna fotpinnar är ju asjobbigt för armarna.

Den här tråden borde passa bättre i "stuntliv", men vaffan :crash

Bifogat

• 004.jpg
    004.jpg
    97.4 KB · Visningar: 420
Rigge skrev:
Å dessutom skitsnyggt skinnställ! Personligen tycker jag att det är mycket lättare att he vänsterfoten på skjutspinnen och höger på vanliga när man står. Inte för att man kommer åt bromsen nå bättre men jag tycker det blir mycket bättre balans. Skitsnuskigt att stå sådär ju :skrämd Och stå med fötterna på sine egna fotpinnar är ju asjobbigt för armarna.

Den här tråden borde passa bättre i "stuntliv", men vaffan :crash

vänsterfoten??? kör du på samma växel hela tiden alltså???
jag kör med högerfoten på skjutspinnen för att kunna växla... det finns ju massor med motorbroms om det behövs!!

Rigge skrev:

Tycker det låter som tjejernas omklädningsrum här.... :rolleyes:

A: -Usch vad jag är tjock... (Nyper i minimalt fläsk)
B: -Neeeeejjjjj!! DU e ju JÄTTESMAL, men kolla in mina LÅR!!!! (Visar gudomligt välsvarvade spiror)
A+C+D+Resten av alfabetet: - Neeeeejjjjj... Dina lår som är så fiiiina!! Kolla in oss istället.... Osv. (till oändlighet)

Jag kastar mej gärna in i omklädningstummet igen:

Du slangar högt och det ska du vara stolt över! Inte nöjd, men stolt! :tummenupp Det är (väll) inte så många i Sverige som slangar så högt, kontrollerat.

/FW

gixxermf skrev:
vänsterfoten??? kör du på samma växel hela tiden alltså???
jag kör med högerfoten på skjutspinnen för att kunna växla... det finns ju massor med motorbroms om det behövs!!

Ähhh... sa ju fel... menade tvärtom. Men jag kör på ettan hela tiden eftersom min 2:a har rasat. Har man lite flyt kan man åka ett par hundra meter.

Re: Re: Besvikelse

watson skrev:

B: -Neeeeejjjjj!! DU e ju JÄTTESMAL, men kolla in mina LÅR!!!! (Visar gudomligt välsvarvade spiror)
A+C+D+Resten av alfabetet: - Neeeeejjjjj... Dina lår som är så fiiiina!! Kolla in oss istället.... Osv. (till oändlighet)

Du slangar högt och det ska du vara stolt över! Inte nöjd, men stolt! :tummenupp Det är (väll) inte så många i Sverige som slangar så högt, kontrollerat.

/FW

Hmm... kan förstå att det verkar så :rodnar

Men det jag menade är att det KÄNNS som om baklyset ska ta i (även om jag vet att det är långt kvar).

Man tror att det är skithögt å man ser bara nyckel och himmel, sen när man ser bilden så inser man hur långt kvar man har till Matti, Jompa å Swedies klass. Som försvar kan jag säga att min bakbroms är ganska kass. Nästa hoj ska drevas å ha bra hejdare bak... DÅÅÅ! :rock

Re: Re: Besvikelse

watson skrev:

/FW

Det där tror jag inte på. Jag får nog kolla efter själv så att jag ser om det stämmer.

Rigge skrev:
rigge.gif

Pinsamt lågt... och dig öslar man dyrbara DV band på!! *suckar* :crash

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger