Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den dag jag kan slanga så Rigge skrev:Jag som trodde att jag åkte högt på bakhjulet å va cool å allt... så fick jag den här bilden av en kompis som tagit den från ett DV band. Det finns lååååångt kvar att gå. Träna mera....![]()
![]()

Lartes skrev:Den dagen jag kan slanga...![]()
troligen..........CorbenDallas skrev:Ja, du är verkligen extremt besviken, eller hur...![]()
Rigge skrev:Jag som trodde att jag åkte högt på bakhjulet å va cool å allt... så fick jag den här bilden av en kompis som tagit den från ett DV band. Det finns lååååångt kvar att gå. Träna mera....![]()
![]()

GIXxXER skrev:denna är väl inte så kass heller![]()
paprika skrev:Det där se riktigt bekvämt ut att åka så.... måste jag också börja göra![]()
GIXxXER skrev:denna är väl inte så kass heller![]()
Och stå med fötterna på sine egna fotpinnar är ju asjobbigt för armarna. 
Rigge skrev:Å dessutom skitsnyggt skinnställ! Personligen tycker jag att det är mycket lättare att he vänsterfoten på skjutspinnen och höger på vanliga när man står. Inte för att man kommer åt bromsen nå bättre men jag tycker det blir mycket bättre balans. Skitsnuskigt att stå sådär juOch stå med fötterna på sine egna fotpinnar är ju asjobbigt för armarna.
Den här tråden borde passa bättre i "stuntliv", men vaffan![]()
Rigge skrev:Jag som trodde att jag åkte högt på bakhjulet å va cool å allt... så fick jag den här bilden av en kompis som tagit den från ett DV band. Det finns lååååångt kvar att gå. Träna mera....![]()
gixxermf skrev:vänsterfoten??? kör du på samma växel hela tiden alltså???
jag kör med högerfoten på skjutspinnen för att kunna växla... det finns ju massor med motorbroms om det behövs!!
watson skrev:Tycker det låter som tjejernas omklädningsrum här....![]()
A: -Usch vad jag är tjock... (Nyper i minimalt fläsk)
B: -Neeeeejjjjj!! DU e ju JÄTTESMAL, men kolla in mina LÅR!!!! (Visar gudomligt välsvarvade spiror)
A+C+D+Resten av alfabetet: - Neeeeejjjjj... Dina lår som är så fiiiina!! Kolla in oss istället.... Osv. (till oändlighet)
Jag kastar mej gärna in i omklädningstummet igen:
Du slangar högt och det ska du vara stolt över! Inte nöjd, men stolt!Det är (väll) inte så många i Sverige som slangar så högt, kontrollerat.
/FW

watson skrev:Tycker det låter som tjejernas omklädningsrum här....![]()
A: -Usch vad jag är tjock... (Nyper i minimalt fläsk)
B: -Neeeeejjjjj!! DU e ju JÄTTESMAL, men kolla in mina LÅR!!!! (Visar gudomligt välsvarvade spiror)
A+C+D+Resten av alfabetet: - Neeeeejjjjj... Dina lår som är så fiiiina!! Kolla in oss istället.... Osv. (till oändlighet)
Jag kastar mej gärna in i omklädningstummet igen:
Du slangar högt och det ska du vara stolt över! Inte nöjd, men stolt!Det är (väll) inte så många i Sverige som slangar så högt, kontrollerat.
/FW
![]()

|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!