Bara i mellanöstern

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Förklara, hur länge skall Israel lägga bössan på hyllan innan Palestina slutar med sitt självförsvar?

Eftersom Israel inte ens erkänner någon Palestinsk stat och vägrar upphöra med sin terror 24 seven mot Palestinierna är din frågeställning som du borde förstå tyvärr långt från aktuell.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Eftersom Israel inte ens erkänner någon Palestinsk stat och vägrar upphöra med sin terror 24 seven mot Palestinierna är din frågeställning som du borde förstå tyvärr långt från aktuell.

Så du menar att det inte spelar någon roll vad Israel gör?
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
du påstår att mitt inlägg #282 inte är att tolka som ett svar :lol

Jag tror att du tror att det var ett svar.

Frågan var hur länge de skulle upphöra med din statligt sanktionerade terrorism, inte huruvida du tror det kommer att ske.

Vilket även för oss till frågan vad den här terrorismen består av, fortfarande något oinvigd.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Jag tror att du tror att det var ett svar.

Frågan var hur länge de skulle upphöra med din statligt sanktionerade terrorism, inte huruvida du tror det kommer att ske.

Vilket även för oss till frågan vad den här terrorismen består av, fortfarande något oinvigd.
Svaret på dina funderingar finns i mitt inlägg #282.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Det gör det visst. Svaret från mig på dina funderingar om israels roll i Israel–Palestina frågan finns helt korrekt levererat i mitt inlägg #282.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det gör det visst. Svaret från mig på dina funderingar om israels roll i Israel–Palestina frågan finns helt korrekt levererat i mitt inlägg #282.

Det inlägget innehåller endast en barnslig fras som antyder att man inte får ifrågasätta dina fantasier.
Precis som vanligt.
 

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Ort
Eslöv
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Problemet är inte att du tycker lite konstiga saker, problemet är att du slänger dig med faktafel:

Israel är inte etniskt rensat, det innehåller ungefär 20% arabiska israeler. Det är ingen som tycker att de skall ha ensamrätt, men naturligtvis kan de inte tillåta återflyttning, det håller du väl med om?

Snabbsvar: jag har aldrig påstått Israel var etniskt rensat och det har heller aldrig varit nödvändigt. Men för att åstadkomma sionismen demokratiskt (en demokratisk judisk nationalism) krävs att majoriteten av medborgarna är judar. Det är ren logik.

Sedan kan du själv kolla upp hur denna majoritet åstadkoms.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Snabbsvar: jag har aldrig påstått Israel var etniskt rensat och det har heller aldrig varit nödvändigt. Men för att åstadkomma sionismen demokratiskt (en demokratisk judisk nationalism) krävs att majoriteten av medborgarna är judar. Det är ren logik.

Sedan kan du själv kolla upp hur denna majoritet åstadkoms.
Ännu snabbare svar:
Varför skriver du då "solo" och "ensamrätt" mot bättre vetande?

Araberna anföll först (faktiskt redan dagen efter bildandet), det kan också kollas upp. Att de då inte anses som särskilt vänligt sinnade sorterar jag under mappen "lättförståeligt".

1948 eller 2014 - araber tolererar inte judar.
Snabb fråga:
Vad borde engelsmännen gjort med Palestina istället?
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top