2fast4Some
Atlantes
Om nya hojen
Kan säja att den går som satan.Hadde uppe den i 280
och den bara ökade.
Går på bakhjul 1-2-3:an med skjuts,lite lugnare utan, bara 1-2:an
Den ökar lika snabbt i 200 som Svn gjorde i 100
Kan säja att den går som satan.Hadde uppe den i 280
och den bara ökade.Går på bakhjul 1-2-3:an med skjuts,lite lugnare utan, bara 1-2:an
Den ökar lika snabbt i 200 som Svn gjorde i 100

snacka om adrenalinkick
, (kramas o busar, wheilar o mycket mer, ni måste ha åkt med oss för att förstå ) Letar Hornet eller annan låg hoj men så länge jag tycker det är okej och 2fast4some inte klagar så...
när du i lördags sa att du funderade på att byta hoj o se nu står den här hemma
ändra profilen..
