Nyteknik
Bannad
Fick mitt nya medlems- och träningskort från LMS i dag tillsammans med en arrangemangskalender: Den 17 juli är det B-race!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nyteknik skrev:Fick mitt nya medlems- och träningskort från LMS i dag tillsammans med en arrangemangskalender: Den 17 juli är det B-race!
![]()
Jag trodde du va uppklassadNyteknik skrev:Fick mitt nya medlems- och träningskort från LMS i dag tillsammans med en arrangemangskalender: Den 17 juli är det B-race!
![]()

Det blir mycket tävlande i juli, först den (3/7, 17/7 i linköping) och sen den 31/7 karlskoga!Nyteknik skrev:Fick mitt nya medlems- och träningskort från LMS i dag tillsammans med en arrangemangskalender: Den 17 juli är det B-race!
![]()
!Nyteknik skrev:Fick mitt nya medlems- och träningskort från LMS i dag tillsammans med en arrangemangskalender: Den 17 juli är det B-race!
![]()
Tror inte jag kvalificerade för att bli A-förare. Körde två SM-deltävlingar, kammade hem noll poäng i den första och fem i den andra. Därtill ett B-race där jag kom trea. Eftersom jag gillar B-tävlingarnas upplägg förblir jag gärna B-förare.oscar skrev:Är du b-förare?
Klart att du ska vara med!Chris Ash skrev:Låter bra, då kanske man dyker upp, jag kommer ju att slopa Falkenberg i år så jag får köra ett eller två ersättningsrace.....
Nyteknik skrev:Tror inte jag kvalificerade för att bli A-förare. Körde två SM-deltävlingar, kammade hem noll poäng i den första och fem i den andra. Därtill ett B-race där jag kom trea. Eftersom jag gillar B-tävlingarnas upplägg förblir jag gärna B-förare.
Klart att du ska vara med!
Nej då, Nyteknik kommer inte att vinna och det kommer han inte att behöva skämmas för.oscar skrev:Ja om du inte vinner då så.... så..... ja då får du skämmas!
Mystiskt detta. Verkar det inte lite konstigt att någon som är så överlägset snabb skulle vara B-förare? Har man tidigare meriter från någon annan disciplin som gör att man inte räknas som nybörjare kan man väl bli A-förare direkt, eller?Teddy skrev:Nej då, Nyteknik kommer inte att vinna och det kommer han inte att behöva skämmas för.
Saxat från nedan länkat inlägg; "Bästa b-förare kommer heta Fredrik och ingen av dom andra b-förarna vet vem det är än.."
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1203133&postcount=5
Den här killen kommer sopa banan med resten av startfältet, om han dyker upp det vill säga.

Teddy skrev:Nej då, Nyteknik kommer inte att vinna och det kommer han inte att behöva skämmas för.
Saxat från nedan länkat inlägg; "Bästa b-förare kommer heta Fredrik och ingen av dom andra b-förarna vet vem det är än.."
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1203133&postcount=5
Den här killen kommer sopa banan med resten av startfältet, om han dyker upp det vill säga.
oFFkeFF skrev:Svag misstanke om att det är en gammal snabb a-förare som inte kört på väldigt länge som gör comeback.
Goodstuff skrev:Klart du ska upp och köra Chris! Då kan vi få äran att tampas med varandra.
Observera att kalendern inte är 100% spikad.
Såja lilla bubben, har du tur kanske han blir uppklassad innan B-racet eller så kanske har tycker att motståndet är för mjäkigt och väljer att stanna hemma.Nyteknik skrev:...Edit: Jag vill vinna B-racet!![]()
Chris Ash skrev:Då räknas det inte.

Kiosken skrev:Blir det något race? hittar inget i kalendern på lms hemsida![]()
Undrade också när jag tittade i LMS:s tävingskalender igår. Blir ju en av årets höjdpunkter så det får inte vara inställt.Kiosken skrev:Blir det något race? hittar inget i kalendern på lms hemsida![]()
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!