B-race. Tjoho!!!

Nyteknik skrev:
Fick mitt nya medlems- och träningskort från LMS i dag tillsammans med en arrangemangskalender: Den 17 juli är det B-race!

:Rockbanan
Jag trodde du va uppklassad :va

Nyteknik skrev:
Fick mitt nya medlems- och träningskort från LMS i dag tillsammans med en arrangemangskalender: Den 17 juli är det B-race!

Det blir mycket tävlande i juli, först den (3/7, 17/7 i linköping) och sen den 31/7 karlskoga!
Göööööttt :D :banana !

Nyteknik skrev:

Låter bra, då kanske man dyker upp, jag kommer ju att slopa Falkenberg i år så jag får köra ett eller två ersättningsrace.....

Klart du ska upp och köra Chris! Då kan vi få äran att tampas med varandra.
Observera att kalendern inte är 100% spikad.

oscar skrev:
Är du b-förare?
Tror inte jag kvalificerade för att bli A-förare. Körde två SM-deltävlingar, kammade hem noll poäng i den första och fem i den andra. Därtill ett B-race där jag kom trea. Eftersom jag gillar B-tävlingarnas upplägg förblir jag gärna B-förare.

Chris Ash skrev:
Låter bra, då kanske man dyker upp, jag kommer ju att slopa Falkenberg i år så jag får köra ett eller två ersättningsrace.....
Klart att du ska vara med!

Nyteknik skrev:
Tror inte jag kvalificerade för att bli A-förare. Körde två SM-deltävlingar, kammade hem noll poäng i den första och fem i den andra. Därtill ett B-race där jag kom trea. Eftersom jag gillar B-tävlingarnas upplägg förblir jag gärna B-förare.

Klart att du ska vara med!

Ja om du inte vinner då så.... så..... ja då får du skämmas!

oscar skrev:
Ja om du inte vinner då så.... så..... ja då får du skämmas!
Nej då, Nyteknik kommer inte att vinna och det kommer han inte att behöva skämmas för.

Saxat från nedan länkat inlägg; "Bästa b-förare kommer heta Fredrik och ingen av dom andra b-förarna vet vem det är än.."
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1203133&postcount=5

Den här killen kommer sopa banan med resten av startfältet, om han dyker upp det vill säga.

Teddy skrev:
Nej då, Nyteknik kommer inte att vinna och det kommer han inte att behöva skämmas för.

Saxat från nedan länkat inlägg; "Bästa b-förare kommer heta Fredrik och ingen av dom andra b-förarna vet vem det är än.."

Den här killen kommer sopa banan med resten av startfältet, om han dyker upp det vill säga.
Mystiskt detta. Verkar det inte lite konstigt att någon som är så överlägset snabb skulle vara B-förare? Har man tidigare meriter från någon annan disciplin som gör att man inte räknas som nybörjare kan man väl bli A-förare direkt, eller?

Edit: Jag vill vinna B-racet! :gråta

Teddy skrev:

Svag misstanke om att det är en gammal snabb a-förare som inte kört på väldigt länge som gör comeback.

Goodstuff skrev:
Klart du ska upp och köra Chris! Då kan vi få äran att tampas med varandra.
Observera att kalendern inte är 100% spikad.

Ujuj vad jag ska köra fort på Sviestad i år, du får ligga i om du ska hänga med! :)

Nyteknik skrev:
...Edit: Jag vill vinna B-racet! :gråta
Såja lilla bubben, har du tur kanske han blir uppklassad innan B-racet eller så kanske har tycker att motståndet är för mjäkigt och väljer att stanna hemma.

B-race :banana

Då skall jag göra min tävlingsdebut där, ligger mitt i semestern ju, hinner tom träna på banan nån gång innan.

Ser ni en bucklig och raggig glasfiberförstärkt gixxer-600 så håll till höger :D

Skämt och sido, det skall bli kul som fan, även om jag skulle råka bli sist...

/Pajje

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger