ah17 skrev:2194823
Nej det är ju tjejen som bestämmer om hon vill ha något med någon av er att göra.
Snacka om hederskultur. Fy fan.

Och så kom plötsligt dagen då jag höll med ah17....
fy fan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ah17 skrev:2194823
Nej det är ju tjejen som bestämmer om hon vill ha något med någon av er att göra.
Snacka om hederskultur. Fy fan.

CJ900RR skrev:2194644Det har jag inte gjort. Men jag var jävligt nära. Varför? Han raggar på samma tjej som mig. Käre Bullen, är jag dum i hividet?
Han vet ju vad jag tycker. men ändå så ska han hålla på.- Ärligt talat är jag dum om jag ger han en smäll? Jag tycker inte det..
En normal människa låter inte sina trångsinta kompisars idéer komma före ens egna lycka.bad santa skrev:2199718en riktig vän raggar inte på samma tjej som sin polare om han vet att han tycker om henne![]()
anser att en rejäl utläggning är befogad. nita han ja kanske men bara om han fortsätter ragga på henne om du lyckas få henne![]()
bad santa skrev:2199718en riktig vän raggar inte på samma tjej som sin polare om han vet att han tycker om henne
Lilla_damen skrev:2199673Men va fan, tjejen får väl välja själv vem hon vill pippa med!![]()

sEiKo skrev:2199987Jag har varit med om samma sak ungefär. Jag tyckte om en tjej som jag umgicks med och hade roligt ihop med och en "polare" började limma som faaaaan på henne.
Jag är inte den som har lätt för att bli arg så jag blev ledsen istället och begravde mig i skuldkänslor.
Men efter det vet jag vilka mina vänner egentligen är.
tur man va först
)
Och är det en tjej det är värt att bli ovänner för? Tycker det är tjejen som har betett sig mest skumt...FeeBee skrev:2200853En tjej som flörtas med en kille, men sen går över till hans kompis, är det en tjej ni killar vill ha?! ...
Har aldrig sagt att tjejer ska bete sig annorlunda än killar...korvgubbe skrev:2200865Varför ska tjejer bete sig annorlunda än killar? Huvuddelen av de killa rjag känne rsom är singlar har flera bollar i luften. Det ska vara rätt seriöst innan en kille nöjer sig med att enbart dejta, flörta och ha kontakt med en tjej i taget så länge han är singel...
FeeBee skrev:2200877Har aldrig sagt att tjejer ska bete sig annorlunda än killar...![]()
Jag kan bara inte tycka att nån som flörtar med både mig och min bästa vän är nån jag vill bli tillsammans med.
Klart hon får flörta med flera, men bästa vännen känns lite väl konstigt. Lär ju bli en spänd situation om hon blir tillsammans med den ena av dem..
Har absolut inte sagt nåt om nåt ägandebevis, men JAG hade tyckt det hade känts jävligt skumt om min nya pojkvän hade flörtat med min bästa vän, då har han ju något intresse av henne, och min pojkvän ska va jävligt ointresserad av min bästa vän.korvgubbe skrev:2200896Skilj nu på begreppet "flörta med" och "vara tillsammans med"...
1) Flört = Oskyldigt, intetsägande men kan skapa kontakt
2) Dejta = Steget vidare där man ses på tu man hand
3) Vara tillsammans = Vara tillsammans
Jag läste inget om att de dejtades och att kompisen bröt in å började limma. hade de börjat dejta är det värre i mina ögon för då brukar iaf den ena parten ha ett intresse och då bör ju polare vara så mycket vän att de visar hänsyn å håller sig borta.(Med det inte sagt att dejt är något ägandebevis)

FeeBee skrev:2200926Har absolut inte sagt nåt om nåt ägandebevis, men JAG hade tyckt det hade känts jävligt skumt om min nya pojkvän hade flörtat med min bästa vän, d
Nää.. ville ju berätta för dig att jag tyckte att du hade rätt..! Du har ju alltid rätt...CJ900RR skrev:2200925Har inte ni lämnat den här tråden ännu?
![]()
![]()

Om min NYA pojkvän HADE flörtat.... Läs om, läs rätt.korvgubbe skrev:2200945Nej, men nu får du ännu längre och pratar om Pojkvän som flörtar med någon annan...
Tråden handlade väl om att två singelkillar flörtade med samma singeltjej. Då tyckte den ena att han hade första tjing och att hans kompis var jeTtetaskig...
Skulle trådstartaren vara tillsammans med tjejen så är det ju en helt annan femma om polaren då flörtar med hans flickvän.
FeeBee skrev:Om min NYA pojkvän HADE flörtat.... Läs om, läs rätt.
FeeBee skrev:Jag kan bara inte tycka att nån som flörtar med både mig och min bästa vän är nån jag vill bli tillsammans med.
FeeBee skrev:2200926det hade känts jävligt skumt om min nya pojkvän hade flörtat med min bästa vän,

Vad är det som är så svårt för dig att förstå???korvgubbe skrev:2200971Jo, men det är ju lite svårt att diskutera när du byter infallsvinkel. Tråden gällde ju som sagt någon personen enbart flörtade med.
Sen började du jämnföra med din "pojkvän" vilket är en väldigt annan sak än om det gällde någon du enbart flörtade med.
Ska vi prata om äpplen eller päron för de båda är lite svåra att jämföra?
![]()
FeeBee skrev:2200982Vad är det som är så svårt för dig att förstå???
Jag vill inte bli tillsammans med nån som har flörtat med min bästa vän.
Tack! Kunde inte komma på fler sätt att försöka förklara det på...korvgubbe skrev:2200992oki oki.. då förstår jag dig bättre.. Jag missuppfattade nog tidsbegreppen.
Nej, jag skulle nog oxå avbryta flörtandet med en tjej som flörtade med min polare.
FeeBee skrev:2201003Tack! Kunde inte komma på fler sätt att försöka förklara det på...![]()
Och jag anser som sagt inte att hon gjorde fel, hon gör väl som hon vill, men det hade känts väldigt skumt om man hade varit i CJ900RR´s sits om de nu hade blivit tillsammans, därför tyckte jag att hon kanske inte var nån han faktiskt borde vilja bli tillsammans med överhuvudtaget..
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |