Att slå sin bästa vänn på käften.

Rash skrev:
2194672 Jasså? Inte enligt hans kompis tydligen.. Andras ragg/flickvän/ex är absolut tabu..
Du behöver kanske inte smocka till han, men du kan ju säga några väl valda ord.. Tycker att du har helt rätt iallafall "CJ900RR"!

Håller med du! Det är tabu!
(Rackarns vad jag rimmar så här på kvällskvisten! :hihi )

CJ900RR skrev:
2214166 ...jag är inte bitter...

Äh, förklara för grabben hur ledsen och besviken han gjort dig, men att du vill hans bästa och att han givetvis ska umgås med den här tjejen om det gör honom lycklig.

Spelar du sen dina kort rätt så kommer du inte behöva betala för pizza/öl/taxi resten av året... :hihi

Skuldkänslor - It´s a wonderful thing.

Lugn skrev:
2214236 Äh, förklara för grabben hur ledsen och besviken han gjort dig, men att du vill hans bästa och att han givetvis ska umgås med den här tjejen om det gör honom lycklig.

Spelar du sen dina kort rätt så kommer du inte behöva betala för pizza/öl/taxi resten av året... :hihi

Skuldkänslor - It´s a wonderful thing.
Ledsen?= Nä jag är man. Jag blir inte ledsen, bara arg. Nu är jag full och ska iväg och träffa dom. Bra idé va :tomten :tuttar :pannkyss :näsblod :huvet :fatta! :fyllisar :rofl

Kyss.

PS. Jag fick inte en enda fisk :mad:

CJ900RR skrev:
2215451 Ledsen?= Nä jag är man. Jag blir inte ledsen, bara arg. Nu är jag full och ska iväg och träffa dom. Bra idé va :tomten :tuttar :pannkyss :näsblod :huvet :fatta! :fyllisar :rofl

Kyss.

PS. Jag fick inte en enda fisk :mad:

Vad du säger till honom har ju såklart inget att göra med hur du verkligen känner. Här gäller det bara att utnyttja situaionen på bästa sätt...

Lycka till... Ni kanske kan dela?

bad santa skrev:
2199718 en riktig vän raggar inte på samma tjej som sin polare om han vet att han tycker om henne :fatta!
anser att en rejäl utläggning är befogad. nita han ja kanske men bara om han fortsätter ragga på henne om du lyckas få henne :tummenupp

Jag raggade/raggar (lr gör jag det) inte på flickan som min kompis inte heller egentligen raggar på men som är intresserad av henne (vilket jag vet), och flickan ifråga vill ha mig. Borde jag få en smäll då ? Jag vet inte ens vad jag vill med henne. :)

lorkan skrev:
2216221 Jag raggade/raggar (lr gör jag det) inte på flickan som min kompis inte heller egentligen raggar på men som är intresserad av henne (vilket jag vet), och flickan ifråga vill ha mig. Borde jag få en smäll då ? Jag vet inte ens vad jag vill med henne. :)
Japp. Du är värd en hurring.

Lugn skrev:
2215484 Vad du säger till honom har ju såklart inget att göra med hur du verkligen känner. Här gäller det bara att utnyttja situaionen på bästa sätt...

Lycka till... Ni kanske kan dela?
Äh jag orkar inte bry mig längre. Bara att gillla llalalalall lääääget..

CJ900RR skrev:
2194644 Det har jag inte gjort. Men jag var jävligt nära. Varför? Han raggar på samma tjej som mig. Käre Bullen, är jag dum i hividet?

Han vet ju vad jag tycker. men ändå så ska han hålla på.- Ärligt talat är jag dum om jag ger han en smäll? Jag tycker inte det..

Om ni inte kan respektera varandra så skaffa nya vänner.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg