2212144 För det första, jag slåss faktiskt aldrig. För det andra, han är starkare än mig. För det tredje, jag var toooook-full, bitter och trött den kvällen.
Så här i efterhand antar jag att hon använde mig för att komma åt honom. Egentligen så gör det inte så mycket, om hon bara hade varit rak med det. Egentligen så gör det mig ingenting att dom träffas (och antagligen ligger med varandra enligt dagens senaste skvaller), för jag var väl mest bara nyfiken. Ni killar vet. Ny brud, schyssta lökar bla bla bla.
Det som stör mig är;
1) Att hon ringde, smsade & hälsade på mig varje dag i 3 veckor för att sedan totalt dissa mig, så fort han dök upp. Hon hade ju hans nr oxå, hade det inte bara varit enklare att höra av sig till han först?
2) Att han ljuger för mig, och våra gemensamma vänner, istället för att bara säga, jo jag och hon fan vi träffas och har det kul. Så som han håller på nu höll man typ på i 9an eller nått.
Summa summarum, allt är egentligen väldigt löjligt och jag skiter i vilket nu när det har fått svalna av lite.
Peace, love and misunderstanding