Att slå sin bästa vänn på käften.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Det har jag inte gjort. Men jag var jävligt nära. Varför? Han raggar på samma tjej som mig. Käre Bullen, är jag dum i hividet?

Han vet ju vad jag tycker. men ändå så ska han hålla på.- Ärligt talat är jag dum om jag ger han en smäll? Jag tycker inte det..

CJ900RR skrev:
2194644 Det har jag inte gjort. Men jag var jävligt nära. Varför? Han raggar på samma tjej som mig. Käre Bullen, är jag dum i hividet?

Han vet ju vad jag tycker. men ändå så ska han hålla på.- Ärligt talat är jag dum om jag ger han en smäll? Jag tycker inte det..

näää de kan man ju inte göra för ett ragg.. eller iaf inte utan att du förvarnar... vänner går väl före thoe biaatchees :hihi

i detta fall går nog inget före. jag var ju så sugen. jaja jag åkte hem istället. Och surar. och han vet. om han inte vet så är han dum i huvet. pungkt.

CJ900RR skrev:
2194651 i detta fall går nog inget före. jag var ju så sugen. jaja jag åkte hem istället. Och surar. och han vet. om han inte vet så är han dum i huvet. pungkt.

vad hände med tjejen då? var är hon? vem är hon? hur ser hon ut? tog polarn henne? hade hon skinnställ?

fattaliano skrev:
2194649 näää de kan man ju inte göra för ett ragg.. eller iaf inte utan att du förvarnar... vänner går väl före thoe biaatchees :hihi

Jasså? Inte enligt hans kompis tydligen.. Andras ragg/flickvän/ex är absolut tabu..
Du behöver kanske inte smocka till han, men du kan ju säga några väl valda ord.. Tycker att du har helt rätt iallafall "CJ900RR"!

CJ900RR skrev:
2194673 a funderar på det?

jag hade bivit skit sne iaf om de va uppenbart att de fanns nån slags "connection" mellan mig och patrasket i fråga... men smockat till polarn hade jag inte gjort.. bara slutat prata me han

Dumpa brewden och sätt på polaren istället? Alltid skoj att göra något helt oväntat i en sån situation!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg