Ni är ju inte så här blåsta egentligen, varför låtsas ni?
Väldigt få gillar massinvandring, väldigt få gillar islam, väldigt få vill bli stoppade i badhuset pga att muslimerna vill bada ifred. Allt detta har ni medverkat till och det är erat fel att ett fd stolleparti nu kommer in i Riksdagen.
Först och främst så låtsas jag inte, jag är tränad till att vara "not-knowing"!
Den stora skillnaden är att jag inte upplever att vi har någon massinvandring, jag stör mig inte mer på islam än kristendom, jag går inte på badhus eftersom kristna svenska barn pissar i vattnet.
Så jag stör mig helt enkelt inte på invandringen, och även om den finns så klarar jag mig rätt bra i livet ändå. Jag har själv flyttat från Sverige två gånger, en gång till USA och en gång till Norge, och hade mina skäl till det och jag tror att de som kommer till Sverige har sina skäl till det.
Jag tror även att majoriteten av alla människor vill leva goda och sociala liv och inte orsaka problem för andra, d.v.s. att de är ungefär som jag. Jag tror inte heller att vi skulle vara utan kriminalitet, arbetslöshet, mygel o.s.v. om Sverige blev klinsikt och ariskt rent. Jag tror att man har vissa glapp i sin verklighetsuppfattning om man ens tror att det kommer att ske.
Det skulle vara kul om någon kunde visa en enda civilisation som inte tagit intryck, eller invandring, från andra civilisationer och överlevt. Utan förändring och anpassning går du under!
Så för er som har er lilla verklighet att leva i så är den idag mer mobil än någonsin och så kommer det att fortrtsätta att vara. Många av dina meningsfränder brukar, givetvis felaktigt och utan att kunna det dem uttalar sig om, hålla fram vad de tror är darwinistiska förslag om den starka rasen. Enligt Darwin överlever den som anpassar sig, de andra går under. Jag väljer därför att anpassa mig efter en värld som är annorlunda än den var när jag var liten.
Plus att jag rent personligen har lite svårt att förstå varför jag ska ta SD och Åkesson på allvar. Sitter han innte med någon speciell kunskap eller en kristallkula?