Aprilia Tuono V4

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
Jag menar bankörning. Givetvis kör du inte omkull direkt med dem om du får regn på semestern... Du kommer ju känna vad som fungerar. Men jag hade personligen kört på nåt annat om jag haft råd.
 

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Supercorsa Sp är det sportigaste gatdäcket Sc är väl mer skurna slicks ellerrrr .

Nu pratar jag ialf om bandag i torrt och gata torrt inte fan kör jag då det regnar hojen blir skitig då ju :)

Ska man gardera sig för regn så borde det bli en kompromiss jämfört med tex Sp i torrt kan jag tycka men jag kan vid nån enstaka gång ha fel :tungan
 

pålle123

Medlem
Gick med
13 Feb 2012
Ort
Gråbo
Hoj
-16 Aprilia V4 tuono 1100 Factory
Supercorsa Sp är det sportigaste gatdäcket Sc är väl mer skurna slicks ellerrrr .

Nu pratar jag ialf om bandag i torrt och gata torrt inte fan kör jag då det regnar hojen blir skitig då ju :)

Ska man gardera sig för regn så borde det bli en kompromiss jämfört med tex Sp i torrt kan jag tycka men jag kan vid nån enstaka gång ha fel :tungan

Helst skulle jag vilja byta innan Norge resan.
För säkerhetsskull. Men jag tror det kan bli svårt att hinna med. Åker om 1,5 vecka och har inte beställt några andra däck ens.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

westsidee

Ny medlem
Gick med
27 May 2013
Ort
Kungälv
Hoj
2012 Aprilia Tuono V4R
Sitter på Donken 4:40 på morgonen då jag insåg att jag vaknat två timmar för tidigt och inte tittat på klockan ordentligt.

Ja ja utsikten är det ingen fel på! ❤️

b1498072cd72827be2f9e641a3a5c086.jpg


Slänger med en video då jag inte har något vettigt att säga.

https://youtu.be/sIo05D-FhDM


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Zheater

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2011
Ort
Hemma
Hoj
16 Aprilia Tuono 1100 Factory
Körde till Knudan idag och han med att se de två sista grupperna. En tuono factory 15-16 modell fanns i nästsista gruppen, kul att se. Föraren bar röd väst.

Någon som bokat 8 juli med ssemse ?

Jag luftade min men inte jag i rödväst, är inte så snabb. Gick fint med original system, det blev blå flag vid ett tillfälle då det var en större grupp som körde på rakan. Riktigt rolig hoj. Jag såg en factory i röd grupp och en rr i blå.
 
Last edited:

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Flaggar för att jag lägger upp min helt nya Tuono Factory 2016 på Blocket idag, håll utkik. Cirka 2 mil på mätaren (körde hem cykeln från återförsäljaren). Ingen demohoj utan beställd till mig. 153´, BVSA.

:(
 

pålle123

Medlem
Gick med
13 Feb 2012
Ort
Gråbo
Hoj
-16 Aprilia V4 tuono 1100 Factory
Jag menar bankörning. Givetvis kör du inte omkull direkt med dem om du får regn på semestern... Du kommer ju känna vad som fungerar. Men jag hade personligen kört på nåt annat om jag haft råd.

Det blir ett byte innan Norge.
Jag vill kunna slappna av och köra bekvämt även om det är lite blött.
Så det blir Metzler M7rr istället.
Lite bättre


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top