Aprilia Tuono V4

Jag menar bankörning. Givetvis kör du inte omkull direkt med dem om du får regn på semestern... Du kommer ju känna vad som fungerar. Men jag hade personligen kört på nåt annat om jag haft råd.

Supercorsa Sp är det sportigaste gatdäcket Sc är väl mer skurna slicks ellerrrr .

Nu pratar jag ialf om bandag i torrt och gata torrt inte fan kör jag då det regnar hojen blir skitig då ju :)

Ska man gardera sig för regn så borde det bli en kompromiss jämfört med tex Sp i torrt kan jag tycka men jag kan vid nån enstaka gång ha fel :tungan

Supercorsa Sp är det sportigaste gatdäcket Sc är väl mer skurna slicks ellerrrr .

Nu pratar jag ialf om bandag i torrt och gata torrt inte fan kör jag då det regnar hojen blir skitig då ju :)

Ska man gardera sig för regn så borde det bli en kompromiss jämfört med tex Sp i torrt kan jag tycka men jag kan vid nån enstaka gång ha fel :tungan

Helst skulle jag vilja byta innan Norge resan.
För säkerhetsskull. Men jag tror det kan bli svårt att hinna med. Åker om 1,5 vecka och har inte beställt några andra däck ens.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Sitter på Donken 4:40 på morgonen då jag insåg att jag vaknat två timmar för tidigt och inte tittat på klockan ordentligt.

Ja ja utsikten är det ingen fel på! ❤️

b1498072cd72827be2f9e641a3a5c086.jpg

Slänger med en video då jag inte har något vettigt att säga.

https://youtu.be/sIo05D-FhDM

Körde till Knudan idag och han med att se de två sista grupperna. En tuono factory 15-16 modell fanns i nästsista gruppen, kul att se. Föraren bar röd väst.

Någon som bokat 8 juli med ssemse ?

Jag luftade min men inte jag i rödväst, är inte så snabb. Gick fint med original system, det blev blå flag vid ett tillfälle då det var en större grupp som körde på rakan. Riktigt rolig hoj. Jag såg en factory i röd grupp och en rr i blå.

Last edited:
Flaggar för att jag lägger upp min helt nya Tuono Factory 2016 på Blocket idag, håll utkik. Cirka 2 mil på mätaren (körde hem cykeln från återförsäljaren). Ingen demohoj utan beställd till mig. 153´, BVSA.

:(

Jag menar bankörning. Givetvis kör du inte omkull direkt med dem om du får regn på semestern... Du kommer ju känna vad som fungerar. Men jag hade personligen kört på nåt annat om jag haft råd.

Det blir ett byte innan Norge.
Jag vill kunna slappna av och köra bekvämt även om det är lite blött.
Så det blir Metzler M7rr istället.
Lite bättre

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...