Jepp, snart kommer sidan vara full med reklam och porrlänkar.KaZ skrev:så där skriver du bara för att du vill ha in mer trafik till sidan!
Ska du börja sälja reklam där eller?![]()
pis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jepp, snart kommer sidan vara full med reklam och porrlänkar.KaZ skrev:så där skriver du bara för att du vill ha in mer trafik till sidan!
Ska du börja sälja reklam där eller?![]()
pis!
kolla jordsladden till motorn.jag hade ett liknande problem på min.den sitter på vänster sida nere vid bakre cylindernkjellf skrev:På hemväg idag började helt plötsligt motorn bluddra, varvmätaren slog häftigt mellan 0 och 10000 och några sekunder senare var det helt dött. Inget fungerade varken en lampa eller LCD.![]()
Finns det någon här som har haft ett liknande fel och vet var jag ska börja leta?![]()
I all otur hade jag riktig tur. Efter bara någon minut stannade en kille med skåpbil och körde hem hojen. Det finns hyggligt folk.
KjellF
Tack alla ni som kommit med förslag. Det var jordsladden som gått av (blecket som skruvas mot ramen).falco skrev:kolla jordsladden till motorn.jag hade ett liknande problem på min.den sitter på vänster sida nere vid bakre cylindern
falco
kjellf skrev:Tack alla ni som kommit med förslag. Det var jordsladden som gått av (blecket som skruvas mot ramen).
Till er alla andra vill jag bara ge er rådet att kolla sladden och blecket nästa gång ni lyfter på tanken.![]()
KjellF
Det låter bra som du säger ,, ska nog fixa en ..DaLorD skrev:Det är skrämmande likt mitt Termignoni... (se bild)
Mr. San----
Ang. ljudet.... En Mille låter grymt med orginal dämparen... Med ett najsigt Slip-ON Rockar det arslet av alla dina kompisar & deras farsor med även om de glider HD... Jag har fått massor med komplimanger av både Sporthojare och glidare som tycker att man mullrar gött..
Det är dovt o fint på låga varv... o när du ger på.... ja du... TESTA![]()

KaZ skrev:Jevlar vilken cool hoj jag har nu! haha![]()
Va igår på MC-Poolen och... ja heh... tittade på medans Mikcar mecka lite på min nya mille...
gick igenom allt och sen startade vi den å varmkörde den!
Allt fungerade som det skulle!![]()
Kommer plåten innan helgen så blire premiärtur på Lördag! (alt. fre kväll)
![]()
Thanks Mikcar!
föresten, visste ni att Mikcar har ett nytt nick?!?!
han heter numer "Sjuperbajk Majk" (Sj uttalas INTE som siffran SJU)![]()
hehe
TomTom skrev:Hahaaaaa!!!
Ingen kunde va gladare än jag när Micke berättade att ni tog en sneakpeak i kartongen häromdan![]()
Grattis efter allt jävla bajs ...(ursäkta uttrycket, men jag tror det är på plats)
Ja, vad ska man säga...med min erfarenhet om hur jobbigt det är med brutna ben och hur du håller orken kan jag bara ta av hatten o buga
/Lill-Tommen
mikcar skrev:Synd bara att jag inte hann göra ett litet practical joke där bara å byta ut Faktåryyyn mot en EU-moppe i kartongen... men det kanske va lika bra det... annars hade man väl haft en krycka uppkörd på ett ställe där solen aldrig lyser... Hade ju vart lite komiskt å se reaktionen iaf. om det hade varit en sån här i lådan....
KaZ skrev:hehe, aa jag undrar hur man hade reagerat??
hahahaha...
hoppas plåten kommer innan fredag då!![]()
Lite sur på RSVR.NJET <-- aa dom får det nicket ett tag nu.
Killen skicka mitt paket som "ordinary" dvs inte express... helt cp.![]()
hinner förmodligen inte få prylarna innan helgen! cp cp cp cp!![]()
jaja
pis
twinner skrev:Jahaen del har det bra iaf:Ö
I morgon ska jag ta ett snack med försbolaget och kolla om jag får repa hojstackarn själv..
140 kakor skulle det iaf kosta att laga den på verkstaden.Försbolaget kommer förmdligen att hitta nån ny hoj till mig..Men jag tar hellre den gamla och får stash att repa den för..Och då skulle det bli fetmoddning..Jaja vi fåla se.
Jag skulle kunna hjälpa dig. Vi bor ju praktiskt taget grannar.Kevorkian skrev:Finns det någon vänlig själ i Tokholmen som skulle kunna hjälpa mig med mina dämparinställningar? Den känns lite väl gungig som den är nu. Har laddat ner ett dokument från Aprilia-klubbens sida som Tokas har lagt upp. Bla behöver man ett specialverktyg(som jag inte har) för att ställa förspänningen bak.
Någon som känner sig sugen?
mikcar skrev:Åh tusan! 140.000 får du ju en Fakktåry för!
Håller tummarna att det ordnar sig till det bästa för dig!
Kevorkian skrev:Får väl börja med å säga: Grattis till nya hojen KaZ!!Den är väl....hmmm...sådär...ungefär...snygg, eller nåt.
Nu till en dämparfråga. Om ni går in på följande "matnyttiga" sida
http://www.sportrider.com/bikes/146_susp_settings/
så skriver dom tex att returen fram skall ställas "2 turns out". Betyder detta att man ska justera in till max och sedan ut 2 varv?
RSV_R skrev:Inte mycket som hänt här under helgen.... Alla kanske gjorde som jag och klämde 60 mil i race tempo?
jocke i köping skrev:visst gör det det, det utgår alltid från att det e skruvat i botten,,,,,,,,,![]()
lycka till // Jocke i köping
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |