Va?? Måste man??mikcar skrev:Vanliga Millen med Sachsdämpare är enklare att ställa in rideheight på än Mille R som har Öhlins. Du behöver bara lätta på låsmuttern och skruva upp dämparen. Öhlinaren måste du lossa på stötdämparen och skruva ut gängtappen.
Jag skruvade ut längden på min öhlinare på plats. Lättade på låsmuttern och skruvade upp.

Hade ju ställt in dämparna efter raceinställningen i handboken och var ute på en fortfort-runda i roslagen i lördags som gav riktigt mycket. (Det är ju så bra att åka bakom någon som kör fort) Praktiserade motstyrning och vips så gick allt mycket mycket bättre.
(inget skrap i högersvängar dock
)