Buster skrev:Är det dags att byta om däcket ser ut så här?
Fick några rejäla släpp på Gelleråsen i lördags.
Skapligt... :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Buster skrev:Är det dags att byta om däcket ser ut så här?
Fick några rejäla släpp på Gelleråsen i lördags.
Buster skrev:Är det dags att byta om däcket ser ut så här?
Fick några rejäla släpp på Gelleråsen i lördags.
Buster skrev:Är det dags att byta om däcket ser ut så här?
Fick några rejäla släpp på Gelleråsen i lördags.
Kevorkian skrev:KaZ!! Har du kvar dina originalblinkers? Vill ha!
KaZ skrev:Yup, säljer alla 4!
200:-
Finns att hämta på Kungsgatan 29, i morgon under dagen!![]()
fan va billig ja e ! morr...
Kevorkian skrev:Sweet! Kan vi träffas före jobbet? Efter jobbet? Jag börjar vid 8 och slutar 16.
Vitt? Stora gummibitar har ju deserterat.KaZ skrev:meh...
Det e juh inte ens vitt...
Finns säkert några varv kvar i det däcket!![]()
Hur gick det då?
Kändes det som den gick bättre med nya systemet eller?
Skönare ljud va!!![]()
tjo...
Blocket funkar för sånt va?mikcar skrev:Har du satt ut annons på det där däcket...? Bara slitet på sidorna... hohoho
Buster skrev:Behöver nog bänka och justera soppan.
Håller ju på och övar allt jag kan.KaZ skrev:Jo, nog ere så allti!![]()
coolt å köra på sladd juh, men som det låter så måste ru öva lite mer på det!
höhö![]()
![]()
Byt däck för sjutton...
Finns juh en uppsjö med rejsade däck.. 1400 pix för ett set!
tjing
Buster skrev:Håller ju på och övar allt jag kan.![]()
Rejsade däck är väl inge bra. De är ju redan slut på sidorna.
Köper hellre nya och säljer medans mitten är bra i så fall.
Väntar på däck från Mynetmoto. Vilken dag som helst.

TomTom skrev:Oooooo var va Appeligan i dag på TMP:s åkning då??? Va,va,va,va????
En enda stackars mille närvarade förutom herr Andersson själv då...
Jag o Peppe fick sätta Appe-dekaler på våra SPS:er för att det inte skulle bli pinsamt juh!!!

Kevorkian skrev:Hörru KaZ. 16.30 var jag på ditt jobb, men inte du![]()
Tänkte börja deala med Mimmi(tror jag hon hette) istället. Kanske man kunde pruta en hundring eller så![]()
Närå, håll på grejorna. Jag ska ha dom! Kan inte hämta imorgon, men nån dag framöver ska det väl gå att ordna![]()
KaZ skrev:sorry som fan! KaZ = :kocko
jag va tvungen att dra iväg på ett möte å glömde dig helt!
ta det när du kan, grejjerna finns kvar!
KaZ

TomTom skrev:Oooooo var va Appeligan i dag på TMP:s åkning då??? Va,va,va,va????
En enda stackars mille närvarade förutom herr Andersson själv då...
Jag o Peppe fick sätta Appe-dekaler på våra SPS:er för att det inte skulle bli pinsamt juh!!!
twinner skrev:Det finns väl inga möten som är viktigare än allt som rör vår älskade hojar?![]()

KaZ skrev:Jo!
Möten som genererar stålar som senare används till modifieringar och förbättringar på våra älskade hojar!
borde du hajat!![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |