sner0
pytt i pannan!
Buster skrev:inte det minsta klagomål.
Inte ens på reflexen. Klistrade in en mini-mini mellan/över baklysena.
Sa inget om ljudet från Akran eller insuget heller. De andra hojåkarna som väntade var de som var mest skeptiska till om det skulle gå att besikta med slipon.
Två år till nästa besiktning nu.
fyra år till och med!
om jag inte minns helt fel vill säga, men min ska in 08 nästa gång

mao gas-häng... sen vad som händer är lixom lite vad som helst.. J_bone som kör bakom sa att han bara såg ett stort moln av gummirök.. dvs jag nita bakbromsen för att få stopp på motorn, då fick man lite sladd å va på väg ner i diket... lyckades rädda uppp den och svängde in på nästa höger...

... själv var jag typ en meter från ett rådjur igår... det gick väl i 130.. helt plötsligt dyker det upp en bambi från höger sida av vägen o gör ett kamikazehopp rakt framför mig
.... kommer på att det inte var nån bra idé o bestämmer sig för att vända :kocko ... då har jag ungefär 10 meter kvar... allt går jäkligt fort men på nått sätt lyckas vi styra åt var sitt håll som tur är ... jag kunde nästan känna lukten av fisen han la på när han fick syn på mig när jag passerar nån meter från han... Jag stannar eftersom jag blev så j-la skraj... o han gör samma sak... 
<--- typ
20 - 30 meter bromsspår som avslutas i nästan ett J lixom... guah! ser sjukt ut... undra hur fan man lyckades rädda skiten från att gå ner i diket eller highsida! en gåta.