hungmanmoojoo
Ny medlem
Hejsan gott folk. Nu är jag en aprilia ägare. En Falco blev det.
Killen jag köpte hojen verkar inte ha koll på vad han sålde eller så vet han saker som jag kommer märka senare.
Det enda jag visste när jag köpte den var att den har gprkannor.
Men när jag kom hem och rotade lite så hittade jag en power commander.. I närheten sitter även en fet kylfläns fastbuntad. Jaja jag får väl forska lite.. Detta är min första sporthoj så det ska bli intressant.
Killen jag köpte hojen verkar inte ha koll på vad han sålde eller så vet han saker som jag kommer märka senare.
Det enda jag visste när jag köpte den var att den har gprkannor.
Men när jag kom hem och rotade lite så hittade jag en power commander.. I närheten sitter även en fet kylfläns fastbuntad. Jaja jag får väl forska lite.. Detta är min första sporthoj så det ska bli intressant.






