Larzon
Ny medlem
- Gick med
- 12 Sep 2003
- Ort
- Stockholm
- Hoj
- RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Det går att lista ut ändå. Skruva ur lambdasonden ur avgasröret. Naja fast den nånstans i närheten, där den inte kan tända eld på nåt. Den ska fortsatt vara inkopplad elektrisk t. Plugga hålet och kör ett tag. Tänds inte motorvarning så är det map 2.
det map2 gör är att strunta i lambdavärden. Med map1 har hojen lambdareglering på låglast, dellast.
Min är en Tuono-07 uppdaterad med Öhlins runt om och går bara bana..Finns det något annat sätt?
Köra den i bänk?
Var alla strypta eller bara från vissa länder? Min är svensksåld..
Har en del saker som lyser på min instrumentbräda om nått fel med blinkers och får inte bort service lampan.Har inga lampor eller blinker på hojen.
Last edited:
