Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jocke i köping skrev:Nu står det inte på innan der står en sådan i mitt garage,,,,,,00:an är såld.
vad har vi för uppfattning om färgval,,,,,,
jag vet vad jag vill ha men vad tycker ni på forumet ?
wasa skrev:Raabbaaa!!
Grott nytt år på er!!
Färgen på bilden tycker jag är snyggast, den är väl inte där för inte.
Mörka cyklar börjar bli så tråkiga. Mera ljusa cyklar.
( inslag 2004 )
Hur gor det med motorerna Buster & Kaz??????
Jag tycker att RSV-R 2004 är snyggast som Factory i rött/grått, men med några små modifieringar som tidigare postat här:jocke i köping skrev:Nu står det inte på innan der står en sådan i mitt garage,,,,,,00:an är såld.
vad har vi för uppfattning om färgval,,,,,,
jag vet vad jag vill ha men vad tycker ni på forumet ?

Tokas skrev:Jag tycker att RSV-R 2004 är snyggast som Factory i rött/grått, men med några små modifieringar som tidigare postat här:
![]()
Jag blir SÅ sugen! Men till säsongen 2005 ska jag ha en sådan här själv!![]()

jocke i köping skrev:Är det någon somvet om det står någon röd/silverfärgad Mille R på någon firma
i vårat avlånga land ?
skulle vara kul o titta lite innan jag beställer,,jag har gjort mitt val men
mest för nyfikenhetens skull bara.
berätta........... tack
mikcar skrev:Tror att GuzziCenter i Stockholm skulle beställa hem just en sådan. Vet inte om han fått den ännu men ring å kolla.
jocke i köping skrev:Tjabba !
inte är det så galant att du har ett telenummer dit åxå ?
om det e som du säger så¨måsta jag fara dit o kolla lite,, he he he
förbereda moddar alltså![]()
mikcar skrev:
Ok, lite snabbt så här då...tompalonka skrev:Hmm behöver lite hjälp. ska kolla på en falco -00 som har gått
ca 1200 mil.
Behöver tips om det finns några kända fel eller andra brister som man behöver kolla upp.
tompalonka skrev:Hmm behöver lite hjälp. ska kolla på en falco -00 som har gått
ca 1200 mil.
Behöver tips om det finns några kända fel eller andra brister som man behöver kolla upp.
tompalonka skrev:Hmm behöver lite hjälp. ska kolla på en falco -00 som har gått
ca 1200 mil.
Behöver tips om det finns några kända fel eller andra brister som man behöver kolla upp.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |