J-Bone skrev:Schnyggt jobbat Markus!![]()
tackar
om TL gänget ska göra en film ska den självfallet heta "dom kallar oss MODDERS"
MODDERFUCKERS..eller nåt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
J-Bone skrev:Schnyggt jobbat Markus!![]()

twinner666 skrev:Hej hopp![]()
Nu har jag kapat den förbannade fula plastfläppen som skylthållaren sitter på.Hade inget bågfilsblad även fast jag var i vårat fullt utrustade garage
använde en kniv och sen sicklade vi kanten så det blev fint.Måste göra nya fästen för miniblinkarna! men det tar jag imorgon.En fråga.. är det fult med lite flames på kutsen? gjorde ett exempel...på nån typ av dekoration!kanske lite mindre och mer symetriskt..jag är sugen.Öser på med lite bilder.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR![]()
twinner666 skrev:Hej hopp![]()
Nu har jag kapat den förbannade fula plastfläppen som skylthållaren sitter på.Hade inget bågfilsblad även fast jag var i vårat fullt utrustade garage
använde en kniv och sen sicklade vi kanten så det blev fint.Måste göra nya fästen för miniblinkarna! men det tar jag imorgon.En fråga.. är det fult med lite flames på kutsen? gjorde ett exempel...på nån typ av dekoration!kanske lite mindre och mer symetriskt..jag är sugen.Öser på med lite bilder.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR![]()

twinner666 skrev:Va? inga flames ..men jockes förslag låter bra? äru full tokas![]()
Nä nä inga nummertaggar ..kör ju inte ens RRdå ser det ännu larvigare ut
![]()

Buster skrev:Lite photoshop:
Inga ljus inga blinkers inga backspeglar. Sånt behövs inte på racemoppar.Triggerhappy skrev:Clean, mycket snygg![]()
Men var är bakljusen ??
Buster skrev:Inga ljus inga blinkers inga backspeglar. Sånt behövs inte på racemoppar.
Men här är en med bakljus. (och orginal fälgar)[/QUOTE
Röda fälgar ser ju inte fel ut - tycker jag ! Snyggt shoppat också !
Triggerhappy skrev:Röda fälgar ser ju inte fel ut - tycker jag ! Snyggt shoppat också !
Buster skrev:Lite photoshop:

Buster skrev:Tackar.
Lägger ut orginalet också för jämförelse.
RSV-R -00
mikcar skrev:GOD JUL På ER!
Ses på banan nästa år!!![]()
![]()
Häng inte upp er på att det är en radfyra på bilden nu... *duckar*![]()

KaZ skrev:blev mest irriterad på den fula gamla gubben...![]()
GHO HJUL! PÅ ER![]()
![]()

snart?mikcar skrev:Javisst är det irriterande... nästan genialiskt komiskt....![]()
Men det är ju för att en sån liten tjockgubbe som du ska ha nåt å skratta åt![]()
![]()
Nu ska vi va snälla här... Det är ju fasen Jul! Men det var du som började kasta sand...
snart?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |