mikcar skrev:Det låter ju bra det! En stor stark det är vad min kropp behöver...
eh??
kan det vara så att du kommit ut ur garderoben???Inget att skämmas över... men vågat att skriva det här.
Får man fråga hur stor och stark han skall vara? Kan ha några tips till dig på sånna!
Nån som sett tvålen?
mikcar skrev:Sitter och garvar när jag drar på fullt på 2:an och den går upp på bakhjulet i 100 km/h ungefär![]()
Jaha??? gör inte din mille det oxå? nehe... ja just det... du hade ju bara 108 på slangen...
(jag ska iofs inte vara för kaxig just här... har inte bromsat min än, men va faaan... skit i det) Men med nuvarande drevning dvs 16/44 så ler man lika mycket på en nästan org. mille... lyfter fin fint på 2:an vid 100... noooo probs. med den tidigare sjuka kombinationen 15/44 så hoppade den upp på 3:an oxå utan att mixtra med varken koppling eller gas!mikcar skrev:Är jag tvungen att göra mig av med någon hoj så behåller jag Prillan självklart!
Skulle bara våga säga nåt annat!!!
....jag vet
BTW: lycka till med topparna 

Hur många mil kommer däcket att hålla T.H. när du ska ut i vårglädjegasa?
