Triggerhappy skrev:
KaZ: Hur går det med motorjobb mm, skickat topparna ännu ??
Nepps.... inte än... måste få stålisarna från TH först.
Sen skal det kollas en del annat innan jag skeppar iväg dem, och ja just... ja måste ju riva ner skiten oxå... så.. ja det e ett litet projekt kan man säga.
Men oroa er inte...

kommer nog med nya toppar vad det lider.

Som jag sagt tidigare... jag nöjjer mig inte förän jag har +135 kusar ner i backen.
en annan sak... faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va ni skriver...
man måste ju vara här varje dag för å hinna med...
En 2:a sak..
Till alla er som frågar om fördelar och nackdelar med twins kontra rad4

r...
haha vad tror ni att ni får för svar i just denna tråd?? hehe
Jo iofs vi har ju vissa desertörer i bland oss... en katt bland hermelinerna, there is an enemy among us!!! morr KaZ -->

<-- Triggerhappy!!
Förlåter dig bara om det SNART blir motoGP å bärs i "lekrummet"!!!
då skulle vi kunna titta på din nyinköpta retta och såga allt vi ser!!
Annars så rullar allt vidare i stiltje just nu!
Buster din gamla get... säg till när du rivit isär din skönhet så skeppar vi ner topparna tillsammans, om du nu fortfarande e intresserad. Kom ihåg att vi måste kika så att alla ventiler e ok innan de skeppas... vill ha de kollade så att vi har kvitto på konditionen på dem... vill inte hamna i nån situation där de där nere "påstår" att de skulle behöva bytas eller någe... bara för att vara på säkra sidan... tror inte att de skulle lura oss på nåt vis ... men you never know!
jaja nog pladdrat!
å du twinner!! du vet att pappa är ett svin va!!
Muahahahahaha (du trodde att jag glömt det va... LOL)
Alla eras ödmjuke KaZ (the kloter) scchhhyyy säg inte till nån!
guuurgel