Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Buster skrev:Äre partyresa på G??
Kan man hänga på
Näe, men det blir en snabbis till Haninge imorgon för att kika på en till kandidat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Buster skrev:Äre partyresa på G??
Kan man hänga på
Triggerhappy skrev:Näe, men det blir en snabbis till Haninge imorgon för att kika på en till kandidat.
twinner666 skrev:Bläää...hejdå trigger:/
twinner666 skrev:
fick du ett bra pris då??
Triggerhappy skrev:61´000:-denna var dock mkt finare än den andre r1 ni stoppade mig på.
Hur som, visst ingen drömaffär men betänk att den kostade mig mindre än vad jag fick för Falco´n ...iofs ej lika välutrustad,karismatisk eller så...
du får ju VÄLDIGT mycket hoj för pengarna,så det är väl bara att gratta dig micke(jag hade ju en likadan

En rat-bike!!Triggerhappy skrev:Nu är det klart !!
Spotta å svär
R1-00 mkt repor på V-sida.
Jag hämtar den nästa vecka.Buster skrev:En rat-bike!!
Var det inte halt att provköra idag? Fläckvis is såg jag. För du körde väl hem den?
Triggerhappy skrev:Nu är det klart !!
Spotta å svär bäst ni vill, jag slår INTE det första slaget och gillar er alla men jag har stoppat in den i ett annat hål nu![]()
Det blev Haninge.
R1-00 mkt fin förutom lite repor på V-sida. 1800Mil. Jag har vart utan hoj i en hel vecka och inget nikotinplåster i världen har kunnat lugna mig....
Bra eller dåligt skiter jag i , nu är det gjort !
J-Bone skrev:hehe, skoja bara jue, grattis då... eller nåt. bärs å motoGP e fortfarande på va?![]()
Triggerhappy skrev:U bet !![]()

Triggerhappy skrev:Nu är det klart !!
Spotta å svär bäst ni vill, jag slår INTE det första slaget och gillar er alla men jag har stoppat in den i ett annat hål nu![]()
Det blev Haninge.
R1-00 mkt fin förutom lite repor på V-sida. 1800Mil. Jag har vart utan hoj i en hel vecka och inget nikotinplåster i världen har kunnat lugna mig....
Bra eller dåligt skiter jag i , nu är det gjort !
så den kan ju inte ha varit så kass... 
)PutteLiten skrev:Grattis!
Eller något![]()
I alla fall. Ett tipps jag hört från en kompis som kör(de) R1a.
Den kan bli VÄLDIGT instabil när man motorbromsar den från hög hastighet.
Typisk situation är: man kör hårt och släpper av inför en kurva, då kan den vobbla till ibland. (orma sig)
Vet inte om det är fel på hans hoj, han har sålt skiten ialla fall och tittar på en annan, oxå R1a...så den kan ju inte ha varit så kass...
Tänkte jag bara skulle dela med mig om det lilla jag vet om SquidMoppen ()
J-Bone skrev:mmmmm..... aaaahhhh.....
lyssnar på ljudfiler från v-twinnar. TL, RSV, VTR...![]()
![]()
hehe, ägd du eee nu!![]()
Bikerwomans hoj.....
. Såg bättre och mindre ut i verkligheten.Triggerhappy skrev:Jag var förbi AVA MC idag , där stod en Mille R Factory som jag torrbröt (uppe på ett podium). De ÄR såååå fin.......och dyr. Såg bättre och mindre ut i verkligheten.
bikerwoman skrev:Grattis eller vad man nu ska säga TriggerhappyHoppas att du blir nöjd med den! Men ljuuuudet!!! Hur ska du kunna leva utan det? Du får spela in ljudet av din gamla Falco (numera min
) och köra runt med CD på dig!
Från det ena till det andra...finns det nån glykol i kylaren på Falcon? Har fortfarande inte fått arslet ur vagnen och kört över den till varmgaraget!
Har varit och köpt en till hoj idag till son nr. 2, en Honda CRM 125!! Han fyller 16 i jan.
Så nu har vi 4 hojar och 3 moppar och 2 bilar!! Skulle behöva större garage! Och större plånbok till försäkringarna!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |