Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Triggerhappy skrev:Ni är SÅ jobbiga, nu har jag vart och kollat på den igen, och nu blir det nog ingen FUL-R1 för att jag är sinnesvag och hadde ert tjat i bakhuvudet....Den behöver defenetivt nytt framdäck och nytt batteri = 3000:- + 60000 = 63000 för en skrapad -00 med 1000mil bakom sig. Det går nog att få tag på en hyggligt snygg -00 med ca 1700mil för runt 65-70´000:-
Ni har nog övertygat mig, jag avvaktar- HJÄLP mig att hitta min nya Triggerbike !!

Triggerhappy skrev:Ni är SÅ jobbiga, nu har jag vart och kollat på den igen, och nu blir det nog ingen FUL-R1 för att jag är sinnesvag och hadde ert tjat i bakhuvudet....Den behöver defenetivt nytt framdäck och nytt batteri = 3000:- + 60000 = 63000 för en skrapad -00 med 1000mil bakom sig. Det går nog att få tag på en hyggligt snygg -00 med ca 1700mil för runt 65-70´000:-
Ni har nog övertygat mig, jag avvaktar- HJÄLP mig att hitta min nya Triggerbike !!
Kom hit med KaZ så bjuder jag på en bira medans jag spöar er på MotoGP2 istället !J-Bone skrev:Nu får du ju bjussa på en fika för att vi räddade dig från fulrettan.![]()
![]()
Triggerhappy skrev:Kom hit med KaZ så bjuder jag på en bira medans jag spöar er på MotoGP2 istället !

Triggerhappy skrev:Kom hit med KaZ så bjuder jag på en bira medans jag spöar er på MotoGP2 istället !


Triggerhappy skrev:J-Bone: Det ÄR den R1´an som jag kikat på !!
T.Bergström.
Jag har en GSXR1000-01 900mil sprillans däck, larm,Yoshimura helsystem, stålspunnet fram å bak, helt fri från skador (kollade på den isöndags) för 78´000:- på lut.....kanske blir den i alla fall....![]()
![]()
RSV_R skrev:Tro du inte man va tvungen att ställa på hojen ida igen..... Så jävla gött!!!Lite kallt, blött o halt bara!! :kocko
RSV_R skrev:Du ser Trigger! Nu har du även billigare reskostnad och sällskap!![]()

Triggerhappy skrev:Tjing för att vara fullast !
![]()
Äre partyresa på G??Triggerhappy skrev:Tjing för att vara fullast !
![]()
RSV_R skrev:Hahaha!! Då kommer du väl hem me en HD!!![]()
Såg en 03 mille me Akra syst i titan o en massa mera godis i motorbörsen för 103K! Bara att låna upp nu!
Men 103K för en 03:a, d betyder ju att min 01:a e värd piss......![]()
Det är väl antagligen denna då: http://www2.blocket.se/view/1774529.htm?l=0&c=1&city=0RSV_R skrev:Hahaha!! Då kommer du väl hem me en HD!!![]()
Såg en 03 mille me Akra syst i titan o en massa mera godis i motorbörsen för 103K! Bara att låna upp nu!
Men 103K för en 03:a, d betyder ju att min 01:a e värd piss......![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |