Spontan tanke så här direkt är väl kanske att du borde ha en pc om det ska gå att justera sprutet nåt i bänk.. chippet är väl som det är i själva mappen (om det inte fins alt. mappar i det feståss).. nån annan kanske kan bekräfta/dementera detta ? (är helt nybliven prilla ägare så jag har inte helt klart för mej hur grejerna funkar ännu)
kraschpuck skrev:2238040Hej Apriliaägare!!! en liten fråga angående min hojj, funderar på om det kan va värt o bänka den o få den optimerad i insprutningen osv, de som är modifierat är väl chip, slipon o luftburken, är de värt dom slantarna de kan kosta? kanske får lägre bensinförbrukning?.. ngn mer häst kanske plockas fram? lr är de pengar i sjön?

fast de är klart vinkeln på ryggen måste ju bli flackare och därmed mindre häng för armarna på styret..jo så blir det feståss och jag å andra sidan kanske måste sträcka mej längre fram för att "nå" styret och blir därmed mer hängande, men det borde ju kompenseras av att jag har det mesta av vikten "mitt" på mej lixom