Mad dog
Twin Power
Att Aprilia RSV mille är en riktigt bra cykel borde väll många fattat nu vid det här laget. säskilt dom läs kunniga eller dom som fått äran att köra eller äga en sån cykel. själv kör jag en Factory -04 men har också haft en rsv -01, dock ej R. Men frågan är varför så få som insett detta, ok dom flesta är väll inne på rad4or. Jag har ju haft ett gäng Ducati med, men då Monster. Fast prov kört Ducati modeller motsvarande Millen.
Och ok Ducati är ju alltid Ducati, med charm o känsla fast saknar en hel del kvallite,men har man med Biscaya att göra så ordnar dom ju det. Men med Aprilia får du ju så mycket mer för pengarna. Italiensk anda men Österikisk kvalitet. Jag har fått kännslan att det är dom jävla dryga danskarna som inte ligger på nånting o saknar fullständigt intresse för övriga Skandinavien, det har ju märkts rätt tydligt på Mc mässan i Gbg. 2 år i rad nu.
Rätta mig om jag har fel eller berätta eran uppfattning. Mvh
Och ok Ducati är ju alltid Ducati, med charm o känsla fast saknar en hel del kvallite,men har man med Biscaya att göra så ordnar dom ju det. Men med Aprilia får du ju så mycket mer för pengarna. Italiensk anda men Österikisk kvalitet. Jag har fått kännslan att det är dom jävla dryga danskarna som inte ligger på nånting o saknar fullständigt intresse för övriga Skandinavien, det har ju märkts rätt tydligt på Mc mässan i Gbg. 2 år i rad nu.

Rätta mig om jag har fel eller berätta eran uppfattning. Mvh