Tycker du inte omnågra kåp cyklar eller är det bara Apriliorna som du inte gillar utsendet på. Tycker du inte ens dom Apriliorna efter 04 o framåt är snygga? Gå in på
www.biscaya.com/rsv_galleri.htm o kolla årets nya färgsättning. kolla in den svarta med guld färgade fälgar o ram, Tycker du inte ens den är snygg? Kan ju till lägga att jag föredrog nakna hojjar innan men det är för jobbigt iom. att Jag gillar o gasa lite och då är den för långsam. om det inte är riktigt krokiga vägar för då är den ju underbar. Men jag måste ju till lägga att 1000kubikaren jag hade var fruktansvärt under hållande särskilt med kolfiber burkar o powercommander vilket jag värkligen rekomenderar, jag fick bättre vrid från 84,04 nm till 88,67nm och från 84hp till 87,07hp plus lägre bensin förbrukning o vetskapen om att allt var optimerat efter just den cykeln

Ps. den sluta vara sådär ryckig vid krypkörning också. förresten finns den nog kvar på Biscayas begangnat sida TRT 343, om nån skulle vara sugen. Mvh
Jasså, det vore ju konstigt om det inte fanns en enda barnsjukdom, men jag har faktiskt inte hört tallas om nån för än nu då. och i Begangnatguiden bike 06 står det iaf. att när den kom så verka den sakna barnsjukdommar.