Använd susp! Det gjorde inte jag

selin skrev:
2189597 Det var jag det, slog loss tanken på en Speed Triple, Både främre och bakre fästet gick åt helvete. Du kan ju titta på märkena efter skinnstället här http://www.blocket.se/vi/7818063.htm?ca=6_s

Jag lovar dig, det är värt besväret med sus, fick en remiss till urologen igår för att följa upp skadorna jag fick. Har fortfarande ont i ljumsken och pungen.

Visst är det obekvämt i början, men jag tyckte att det släppte fort.
Fyfan. Jag är precis hemkommen efter en tur med min Speed Triple och när jag körde så tänkte jag på just denna tråd och kollade ned lite där tank möter det allra heligaste och funderade lite på att Speed Triplens tank känns jävligt elak mot pungkulorna. Sen kommer jag hem och ser detta... Jag måste köpa en susp helt enkelt.

hojbrud skrev:
2189263 låter intressant.. men jag får inte plats med det under min nya jacka... :(

Tjena stumpan. Det fanns inte i hockeyaffären. Tror vi får fixa gruppköp av R2 :tomten Jag tvivlar starkt på att jag får in ens ett luftlager under min jacka själv dock. Men jag har hört att allt går med vilja o vaselin ;)

Nursey skrev:
2189795 Tjena stumpan. Det fanns inte i hockeyaffären. Tror vi får fixa gruppköp av R2 :tomten Jag tvivlar starkt på att jag får in ens ett luftlager under min jacka själv dock. Men jag har hört att allt går med vilja o vaselin ;)

:lol :lol om inte annat så lär det muntra upp rehab tiden för R2 att fixa måttsydda skydd till tjejerna på sporthoj :D

Men skyddet såg inte så dumt ut :)

Efter denna och en annan skräcktråd har jag också köp suspensoar, i början var det grymmt obekvämt men det går över rätt fort.. Det blir jobbigare att kissa vid stoppen och man får rätta till paketet lite då och då men det vägs upp av fördelarna. Har kört i ett antal hålor i vägen nu utan att känna någon smärta hehe så :tummenupp på tipset

Mitra skrev:
2189874 :lol :lol om inte annat så lär det muntra upp rehab tiden för R2 att fixa måttsydda skydd till tjejerna på sporthoj :D

Men skyddet såg inte så dumt ut :)
ja nått ska man ju göra, vilken modell önskar du?

jag va iväg och provade susp men köpte inte innan första tävlingen.
satans tur att man inte slog i där, vurpa som man gjorde.
ska köpa.

Mr Helmut skrev:
2189552 haha ,men som några skriver så löper man ju risk att bryta nacken också. Jag tyckte det känndes fel. Kör du själv med susp?

Tänk på trådstartaren som läser vad du skriver nu :näsblod

Hoppas de löser sig med fjalen :tummenupp
Att bli kastrerad är inget jag vill sist jag smällde så var jag bara glad jag stuntade in i bilen.... dvs stod på framhjulet lite för mycket!
Räddade pungen pajjade knäna ist.

bör man använda susp när man kör cross med? risken är väl inte lika stor med tanke på att tanken inte är utformad på samma sätt..
Har heller aldrig hört talas om nån crossåkare som har det..

Men man blir ju lite orolig.. :näsblod

Lider med trådskapare, hoppas smärtan och rehaben går över fort.

Nu blir det att fixa en sån.... lite rädd att det kommer bli en "klump" mellan benen bara... men det kanske räddar en från smärtan då petter niklas hamnar i vecken i skinnbyxorna....

Inge kul att ha susp innanför skinnet. Då försvinner ju det sköna snoppavtrycket när man står upp ffs! :D

Nursey skrev:
2189795 Tjena stumpan. Det fanns inte i hockeyaffären. Tror vi får fixa gruppköp av R2 :tomten Jag tvivlar starkt på att jag får in ens ett luftlager under min jacka själv dock. Men jag har hört att allt går med vilja o vaselin ;)

hej gumman..
hehe ja efter sommaren när man tappat av lite kilon kan jag nog få in ett skydd extra..
skönt man inte e ensam som inte kan köpa tillbehör var som hellst..
jag trodde det va våld och vaselin allt gick med.. :hihi
hehe

hojbrud skrev:
2190929 hej gumman..
hehe ja efter sommaren när man tappat av lite kilon kan jag nog få in ett skydd extra..
skönt man inte e ensam som inte kan köpa tillbehör var som hellst..
jag trodde det va våld och vaselin allt gick med.. :hihi
hehe
Usch ni e lite dirty ni två!
Vad säger ni skall vi träffas o prova skydd :whip :D

Mr Helmut skrev:
2189552 haha ,men som några skriver så löper man ju risk att bryta nacken också. Jag tyckte det känndes fel. Kör du själv med susp?

Tänk på trådstartaren som läser vad du skriver nu :näsblod

Hoppas de löser sig med fjalen :tummenupp
Nä kör ej med susp men kommer att börja med det nu.
Nacken räddade jag fint sist dem där pucklarna som sitter på ställena e inte så dumma ändå.
Ang tråd startaren usch o fy men han har ju en kvar o kroppen fixar så det fungerar.. :tummenupp

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan