Använd susp! Det gjorde inte jag

Nursey skrev:
2191126 Jag byter gärna däck..älskar att tvätta hojar/bilar..laga mat är inga problem älskar det med..
Men du.... :7peta
Nu är vi ju mer eller mindre ihop du o jag :)
Vilken tid kommer du hem!?
Ikväll så lagar jag mat grillat o lite rötjut blir det bra?
Under tiden kan du ju kolla över mina fordon så inspekterar jag dina lite senare :tuttar

Fan blev oxå tvingad o spamma lite igen :huvet

Ang suspar så kan jag rekomendera budo shoppar

Lindén skrev:
2191179 Men du.... :7peta
Nu är vi ju mer eller mindre ihop du o jag :)
Vilken tid kommer du hem!?
Ikväll så lagar jag mat grillat o lite rötjut blir det bra?
Under tiden kan du ju kolla över mina fordon så inspekterar jag dina lite senare :tuttar

Fan blev oxå tvingad o spamma lite igen :huvet

Ang suspar så kan jag rekomendera budo shoppar

Fint, jag kommer hem den 10e till Uppsala :tummenupp..ha maten på bordet..biatch ;)

Edit.. :pannkyss nä jag kan inte ens vara låtsashemsk på ett internetforum..im a sad puppy..

Last edited by a moderator:
Mojje skrev:
2189191 Typ så här eller? :)
EDIT: Fel på länken, nu OK.
http://uploadfile.putfile.com/videos/14407325994.wmv

//\//\

Nästan... :banana

Mr Helmut skrev:
2189537 Handlade en susp efter att ha läst en annan tråd om någon som tryckte sig igenom en plåttank då han satte cykeln i sidan på en Audi A6

i alla fall så testade jag och köra med suspen men de skulle inte bli långvarigt då jag tyckte det kändes jävligt skummt med susp, känslan försvan lixom :hihi

Sporthoj och susp någon som tycker de är ok?

Jag tycker det är helt OK, man slipper få ont i pungen när man slår ner framhjulet hårt och skyddar vid en eventuell olycka, det känns tryggt! :hihi

ttiwwp.gif

Ps. Inte riktat till trådstartaren...

Investigation Chestprotection

Japp, då har jag undersökt detta lite mer :)
Dainese gör två olika safety-vests, varav ena har en gjuten bröstplatta (och den är inte formad för oss med lite generösare behag). Men de har även en med en mjuk bröstplatta (och framförallt stretchvänlig :tungan) som iof inte skyddar lika bra men bättre än inget. Annars kanske vi kan sy ihop två suspensoarer... :rolleyes:

Nursey skrev:
2214593 Japp, då har jag undersökt detta lite mer :)
Dainese gör två olika safety-vests, varav ena har en gjuten bröstplatta (och den är inte formad för oss med lite generösare behag). Men de har även en med en mjuk bröstplatta (och framförallt stretchvänlig :tungan) som iof inte skyddar lika bra men bättre än inget. Annars kanske vi kan sy ihop två suspensoarer... :rolleyes:

:va undrar om de tror att generösare behag skyddar naturligt. eftersom det alltid är så svårt att få fatt i något som passar. Även skinnställ är ju "små" upptill. Och i vissa herrställ så får man ju axlar a lá 80-tal :rolleyes: :lol

Och om inte detta skulle räcka så ska man max vara ca 168 cm lång annars slutar stället under knäna. Ser ut som om man har fått på sig en utvuxen sparkdräkt. :rofl :lol :rofl :huvet

berglundracing skrev:
2117874 :3freak Nu är man inte 100% kille längre. Slog i vid "tankhopp". Operation i går natt med 20 grams viktminskning som följd!

Jag kommer alltid använda suspensioar hädanefter. Vill ju spara det som finns kvar.

95%Thomas
:lol :lol :lol

Mitra skrev:
2219765 :va undrar om de tror att generösare behag skyddar naturligt. eftersom det alltid är så svårt att få fatt i något som passar. Även skinnställ är ju "små" upptill. Och i vissa herrställ så får man ju axlar a lá 80-tal :rolleyes: :lol

Och om inte detta skulle räcka så ska man max vara ca 168 cm lång annars slutar stället under knäna. Ser ut som om man har fått på sig en utvuxen sparkdräkt. :rofl :lol :rofl :huvet

Frågan är vad de skyddar dock..:näsblod Jag skall nog skaffa något som skyddar själva tjejerna lite bättre..funderar starkt på att permenent installera en trevlig karl med STORA händer bakpå hojen..där kan han sitta o skydda behagen. Jag tror på den idén... :tuttar

Nursey skrev:
2229533 Frågan är vad de skyddar dock..:näsblod Jag skall nog skaffa något som skyddar själva tjejerna lite bättre..funderar starkt på att permenent installera en trevlig karl med STORA händer bakpå hojen..där kan han sitta o skydda behagen. Jag tror på den idén... :tuttar

Jag har provat att skjutsa hem en st. pruttfull make hem en gång på hojen, han satt där och klämde mig på behagen och sjöng och vinglade som en jävla flaggstång hela vägen hem, det höll på att gå åt helvete! :D

bikerwoman skrev:
2229641 Jag har provat att skjutsa hem en st. pruttfull make hem en gång på hojen, han satt där och klämde mig på behagen och sjöng och vinglade som en jävla flaggstång hela vägen hem, det höll på att gå åt helvete! :D

:lol :lol måste ha varit en upplevelse

Nursey skrev:
2229533 Frågan är vad de skyddar dock..:näsblod Jag skall nog skaffa något som skyddar själva tjejerna lite bättre..funderar starkt på att permenent installera en trevlig karl med STORA händer bakpå hojen..där kan han sitta o skydda behagen. Jag tror på den idén... :tuttar

Problemet är ju att han även ska hålla kvar :tuttar när man vurpar annars är ju skyddet borta.

:D Annars blir det ju bara trevligt men inte skyddande.

bikerwoman skrev:
2229641 Jag har provat att skjutsa hem en st. pruttfull make hem en gång på hojen, han satt där och klämde mig på behagen och sjöng och vinglade som en jävla flaggstång hela vägen hem, det höll på att gå åt helvete! :D

Haha..underbart :D

Mitra skrev:
2229984 :lol :lol måste ha varit en upplevelse

Problemet är ju att han även ska hålla kvar :tuttar när man vurpar annars är ju skyddet borta.

:D Annars blir det ju bara trevligt men inte skyddande.
Mmm..men vi vurpar ju aldrig :tomten så de kan sitta där och se snygga ut bara.. :tuttar

men fy satan, detta har jag aldrig tänkt på. nu kommer jag aldrig våga köra längre.

ajajajajaj

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...