Använd susp! Det gjorde inte jag

Muffen i all ära...finns det inga bröst skydd?..Då jag klotade slog jag i tjejerna så det tjongade...fet blödning..ambulansmannen vågade inte titta..låg i ambulansen och kände att det rann (men var ju alldelles inpaketerad så det gick inte att kolla själv)..men eftersom han var man så vågade han inte gå i närheten för det är tydligen många som rapporteras felaktigt (I'll sue yo ass - american style) :gnissla Det som rann var ett brustet blodkärl inne i bröstet..då var jag glad att jag inte hade sillisar kan jag säga :lol

Efter att ha haft tanken i bakhuvudet länge så åkte plötsligt suspen fram. Nu ligger den på samma ställe som alla annan utrustning så den ska inte glömmas nästa gång.

Bra varningstråd!

Nursey skrev:
2121877 Muffen i all ära...finns det inga bröst skydd?..Då jag klotade slog jag i tjejerna så det tjongade...fet blödning..ambulansmannen vågade inte titta..låg i ambulansen och kände att det rann (men var ju alldelles inpaketerad så det gick inte att kolla själv)..men eftersom han var man så vågade han inte gå i närheten för det är tydligen många som rapporteras felaktigt (I'll sue yo ass - american style) :gnissla Det som rann var ett brustet blodkärl inne i bröstet..då var jag glad att jag inte hade sillisar kan jag säga :lol

:skrämd Jisses, det där har jag inte tänkt på!! Jag brukar skoja om att det är bra att ha ordentliga airbags :tuttar men att tjonga i dom på det där sättet lät ju hemskt!!!
Som sagt tur att man har äkta vara så det inte blir punka :D

Nursey skrev:
2121877 Muffen i all ära...finns det inga bröst skydd?..Då jag klotade slog jag i tjejerna så det tjongade...fet blödning..ambulansmannen vågade inte titta..låg i ambulansen och kände att det rann (men var ju alldelles inpaketerad så det gick inte att kolla själv)..men eftersom han var man så vågade han inte gå i närheten för det är tydligen många som rapporteras felaktigt (I'll sue yo ass - american style) :gnissla Det som rann var ett brustet blodkärl inne i bröstet..då var jag glad att jag inte hade sillisar kan jag säga :lol

Det finns bröstskydd oxå.
http://www.budo-fitness.cc/product_...d=527&osCsid=6c23873743cc3d9c3c1cf38aff29cdac

bikerwoman skrev:
2121894 :skrämd Jisses, det där har jag inte tänkt på!! Jag brukar skoja om att det är bra att ha ordentliga airbags :tuttar men att tjonga i dom på det där sättet lät ju hemskt!!!
Som sagt tur att man har äkta vara så det inte blir punka :D

Jag HAR ordentliga airbags men de funkade inte vid IMPACT..ajaj. Skall kolla in det där skydden..rekommenderar alla (vi är nog inte så många här på SH :hihi ) med ehm..större "airbags" att göra det samma :)

Hoztic skrev:
2121904 Annars har väl hockeybrudar skydd för :tuttar :va
Jag ska till Great Skate imorrn å handla susp, jag kan ju kolla om dom har nå skydd för :tuttar också :) Om jag kommer ihåg :huvet

Det vore jätte juste (schysst, shysst... :huvet pick one u like) :tomten
Tack :)...och som BW sade kolla större storlekarna :rodnar

Last edited by a moderator:
Aj fan krappen!
Gett mig en tankeställare iaf!
Jag klarade ballarna vid senaste asfallts syningen men skulle vart glad om den tog ut 1dl vätska ur mina knän istället=(

men för fan man kan inte ha skydd överallt era michelingubbar...1på1000 som tappar nutsen 20på1000 som bryter nacken...köp hjälm å va tyst

Nursey skrev:
2122069 Jag HAR ordentliga airbags

bikerwoman skrev:
2121994 Ok, kolla om dom har E-kupor!

Flickor, detta är inget raggningsforum! :mattias
Föressten någon som vet var dom har suspensoarer i XXXXL?
:lol

peter the great skrev:
2122910 men för fan man kan inte ha skydd överallt era michelingubbar...1på1000 som tappar nutsen 20på1000 som bryter nacken...köp hjälm å va tyst

Det är alltid en övervägning vad man är rädd om. Vissa köper ett par sämre stövlar för dom är "smidigare" än dom lite klumpigare säkra stövlarna är. En del åker med Gore-tex för dom prioriterar att vara varm och torr före att ha skydd som sitter där dom ska.

Jag vill inte vakna upp och ha en läkare som talar om att kulorna är borta så då står jag ut med ett skydd som känns obekvämt i början. Ingen garanti men dina chanser ökar och när man åker hoj behöver man alla chanser man kan få. :brinnerup

Nursey skrev:
2122077 Det vore jätte juste (schysst, shysst... :huvet pick one u like) :tomten
Tack :)...och som BW sade kolla större storlekarna :rodnar
Nu är susp inhandlad! Det är ju viktigt även för oss singlar att skydda paketet ;)
Jag frågade om vettiga skydd för :tuttar också, och han såg brydd ut och började bläddra igenom en massa kataloger, och kom fram till att dom inte tillverkar såna längre! :huvet Jag som trodde att tjejhockey var en växande sport? :va Men han gav mig några nummer till importörerna, han trodde att dom hade mer grejer än som fanns med i katalogerna!

Någon som vill köpa mina begagnade suspar?
Har både spelarsusp och målvaktssusp för hockeyspelare :hihi :tungan

Last edited:
Flesh skrev:
2125505 Någon som vill köpa mina begagnade suspar?
Har både spelarsusp och målvaktssusp för hockeyspelare

Testa på E-bay, finns säkert någon som betalar överpriser för just sådant :hihi

Jag kör ALLTID med susp efter att ha läst en skräcktråd här i höstas!

Alla tjejer tittar när man kommer i helställ... :tummenupp

Nursey skrev:
2122069 Jag HAR ordentliga airbags men de funkade inte vid IMPACT..ajaj. Skall kolla in det där skydden..rekommenderar alla (vi är nog inte så många här på SH :hihi ) med ehm..större "airbags" att göra det samma :)

Vi är några stycken :)
Aj vad det måste ha gjort ont att slå dom så hårt att ett kärl brister inne i bröstet :3freak

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...