Använd susp! Det gjorde inte jag

Trist grabben.
Jag kan lungna dig med att du kommer fungera precis lika bra med en kula bara.
Blev av med min ena för sex år sedan, cancer.
Efter flera tester så konstaterades att jag har normal produktion fortfarande.
Kroppen kompenserar och ser till att den som är kvar växer!

Själv känner jag ingen skillnad, allt funkar perfekt fortfarande.

:pannkyss

Maverick_ou812 skrev:
2118173 En anledning att aldrig stunta! :eek: Fy fan säger jag bara, vill inte ens föreställa mig den smärtan. Stackars dig.

Lika illa att åka gata eller bana. Väldigt vanligt vid MC olyckor att just dom delarna blir mos. :död

Jag ska börja åka med susp. Konstigt egentligen att man sätter på sig skydd överallt utom på det heligaste.

Last edited:
WestW skrev:
2118705 Lika illa att åka gata eller bana. Väldigt vanligt vid MC olyckor att just dom delarna blir mos. :död

Jag ska börja åka med susp. Konstigt egentligen att man sätter på sig skydd överallt utom på det heligaste.
Var det nödvändigt att berätta det för mig?! :6surkart Nu blir det marsch pannkaka iväg och köpa susp. Mår illa bara jag tänker på trådstartarens olycka. :död

Vet precis hur panikkänslan är, blev av med en i höstas när jag krockade. Suspensoar är att rekommendera, kan hända andra saker också, men jag skriver nog inte det här :3freak

selin skrev:
2119227 Vet precis hur panikkänslan är, blev av med en i höstas när jag krockade. Suspensoar är att rekommendera, kan hända andra saker också, men jag skriver nog inte det här :3freak

Det är bra att någon berättar så andra fattar att det händer. Är ju väldigt vanligt enligt sjukvården. Jag kan tänka mig att många killar som kraschar håller tyst om det.

Jag letade på min susp igår. Ska köra med den i fortsättningen.

WestW skrev:
2120308 Det är bra att någon berättar så andra fattar att det händer. Är ju väldigt vanligt enligt sjukvården. Jag kan tänka mig att många killar som kraschar håller tyst om det.

Jag letade på min susp igår. Ska köra med den i fortsättningen.

Absolut. Visst är det lite pinsamt, men all min värdighet försvann den dagen på sjukhuset när en riktigt snygg sköterska och min lika snygga sjukgymnast hjälptes åt att byta mina kalsonger :hihi

När jag kom in på akuten och blev körd i det jävla röret dom har förbjöd läkaren mig att titta på skrevet, han sa: "Det är lite trasigt, men inget som inte går att sy ihop" :näsblod

Nåja, jag har ett coolt ärr att visa bejbsen :yoparty

Jag har faktiskt kört med susp de sista 3 åren. Fick den av tjejen. Måste ju skydda de viktiga delarna. :)

/Bror Duktig

Vilken typ av susp har ni?

Jag har denna modell men jag gissar på att den blir satans obekväm på hojen? Finns det andra bättre alt?
http://www.sbibudo.com/contents/media/14402-000_s.jpg

Fler alt här
http://www.budo-fitness.cc/index.php?cPath=21_47_107&osCsid=6c23873743cc3d9c3c1cf38aff29cdac

Thai suspen ser smidigare ut
http://www.sbibudo.com/contents/sv/d65.html
14400-000_s.jpg

Zee skrev:
2120741 Jag har faktiskt kört med susp de sista 3 åren. Fick den av tjejen. Måste ju skydda de viktiga delarna. :)

/Bror Duktig

Du fick inte med ett kort där det stod

"Du måste skydda det lilla du har älskling"

;)

Last edited:
WestW skrev:
2121158 :)
Vilken susp har du då?

En Hockey senior historia från Stadium tror jag. Typ 300 pistoler. Funkar bra men grabbarna fåre lite varmt efter ett par timmars körning en varm sommardag. :hihi

Ni får tänka på att suspen ska täcka den grove när ni sitter på hojen, inte när ni står upp. Dvs suspar är designade så att man ska kunna ha benen något ihop.

Vilken bra tråd! Här är vi inte blyga. Har faktiskt inte tänkt på problemet förut...

jag har jobbat på Stadium och dom brukar ta in dom när det inte är sesong, men det är bara att fråga så har dom säker nån där bakom.. eller gå ner till boxning eller kickboxnings hall eller liknande eller beställ från nån webshop... borde inte vara så svårt att få tag i...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman