sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Tobbecoolio skrev:det bli spöstraff imorron på jobbetstog utanför din tomma lägenhet 11:45

hakar gärna på en sväng i veckan elle nåt om du e sugen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tobbecoolio skrev:det bli spöstraff imorron på jobbetstog utanför din tomma lägenhet 11:45
Tror inte det va nån som hade kamera med...GSX-R Micke skrev:hello hello!! hade vi med någon papparazzi idag eller?? skulle va kul å se lite bilder... hann tyvärr inte ta med någon kamera själv pga att ja glömde saker hemma å fick åka fram å tillbaka till stan!!!1 som tur va fick jag tag i en av er (masterlord) som kunde lotsa oss rätt så att vi fick ta nån mil med er!! lagom tempo å glatt humör!! kan inte bli bättre än så!! nu ska ja in till borås å dricka ÖL å svijna mig lite tänkte jag!! fram me bilder ni som tog!!
Masterlord skrev:Tror inte det va nån som hade kamera med...
Det blev ingen vidare lång tur för Er va?
Rundan vi andra körde var 19,7 mil, och totalt med resan till och från Borås kom jag och damen upp i 28 mil. Kändes lite både här och där..![]()
GSX-R Micke skrev:de blev en lagom tur som sagt... kändes ju endel för tjejen låg ju på mig nästan hela tiden!! ja förstår ju varför ingen körde om mig nu iaf!!hon skämdes inte över de iaf!! nu ska ja åkaå lämna in min hoj igen å hoppas på att dom får iordning på den!!
Chille skrev:Vadå satt hon bakpå och visa "röva" eller?![]()
RSV_R skrev:Ja, fin utsikt va det ju!!! Inte ville man köra om där inte....![]()
sven666 skrev:![]()
..får nog sjukskriva mig
hakar gärna på en sväng i veckan elle nåt om du e sugen![]()
RSV_R skrev:Ja, fin utsikt va det ju!!! Inte ville man köra om där inte....![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |