ADHD 14 Augusti

1. Masterlord
2. VV Troligtvis
3. RSV_R
4. tobbe...coolio
5....
666. sven666 returns \m/

jag SKA fan med.. silvertejps varning utfärdas :p

1. Masterlord
2. VV Troligtvis
3. RSV_R
4. tobbe...coolio
5. sven666 returns \m/
6. finnen (om ja fått tillbaka hojen)

1. Masterlord
2. VV Troligtvis
3. RSV_R
4. tobbe...coolio
5. sven666 returns \m/
7.Chille (med följebil som plockar upp sven666:s delar som lär spruta hejvilt) :3freak samt kan jag filma lite stunts om ni vill?

Last edited:
1. Masterlord
2. VV Troligtvis
3. RSV_R
4. tobbe...coolio
5. sven666 returns \m/
7.Chille (med följebil som plockar upp sven666:s delar som lär spruta hejvilt) samt kan jag filma lite stunts om ni vill?
8. Non-Stop (om jag får ordning på kylsystemet,..skiten kokar för jämnan...säkert toppen men jag kan nog förtränga det :rolleyes: )

Kom igen nu!! Någon mer måste det ju finnas.... :fatta!

Masterlord skrev:
Ja, lite mycket "om"...

Chille är du bara ironisk, eller ska du hänga på?
Med vad för hoj då?

chille åker räääser volvo :p

jag hakar definitivt på.. antingen med egen hoj eller som spätta :tuttar :gnissla .. får vi se..

1. Masterlord
2. VV Troligtvis
3. RSV_R
4. tobbe...coolio
5. sven666 returns \m/
7.Chille (med följebil som plockar upp sven666:s delar som lär spruta hejvilt) samt kan jag filma lite stunts om ni vill?
8. Non-Stop (om jag får ordning på kylsystemet,..skiten kokar för jämnan...säkert toppen men jag kan nog förtränga det )

Masterlord skrev:
1. Masterlord
2. VV Troligtvis
3. RSV_R
4. tobbe...coolio
5. sven666 returns \m/
8. Non-Stop (om jag får ordning på kylsystemet,..skiten kokar för jämnan...säkert toppen men jag kan nog förtränga det )

jag får nog med mig någon eller några till. är det nån som funderat ut vilken runda vi kommer att köra ??

Tobbecoolio skrev:
jag får nog med mig någon eller några till. är det nån som funderat ut vilken runda vi kommer att köra ??
Njae, det beror ju dels på vädret och dels på hur mycket tid alla personer har avsatt för just denna tur. Jag hoppas i alla fall på att vi kör åtminstone 20-25 mil...
Kan ju i och för sig sätta ihop två olika turer med olika längd, sen får vi se vad Ni andra tycker.
Annars kan ju Ni andra komma med förslag.

Masterlord skrev:
Njae, det beror ju dels på vädret och dels på hur mycket tid alla personer har avsatt för just denna tur. Jag hoppas i alla fall på att vi kör åtminstone 20-25 mil...
Kan ju i och för sig sätta ihop två olika turer med olika längd, sen får vi se vad Ni andra tycker.
Annars kan ju Ni andra komma med förslag.

låter som en bra ide asså.. om jag åker spätta :tuttar är jag nog inte så sugen på mer än 2-3timmar max.. men kör jag själv så kan jag hålla på hela dan.. :p

Du lorden kan väll knåpa ihop en lagom lång tur? Eller 2 st, en kort och en lång? Ni Alingsåsare brukar ju vara bra på det där med att knåpa turer...

Fridens gossar,
Om jag mot förmodan skulle ha lite tid att slinka undan på lördag hänger jag gärna med men det får bli på den kortare turen.

När skulle ni ge er av? Skall plocka upp svärföräldrarna på Landvetter mitt på lördagen och de förväntar sig nog att jag kommer med bil...

/Felix

12.00 vid Knalleköket! Som ni Alingsåsare vid det här laget känner till.... :rolleyes:

*/ ?>
Back