ADHD 14 Augusti

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
Det här med att få med varann för att åka en sväng, är ju inte alltid så lätt, eftersom det kan vara svårt för alla att kunna åka just vid samma tillfälle.
Oftast blir det lite smågrupper både här o där...

Vi måste ju ha en "riktig" :3freak ADHD körning med förhoppningsvis alla medlemmar, (eller näst intill) så vi kan sätta lite skräck i grannskapet runt Borås.

Jag föreslår att vi bokar en dag efter semestern, och så får alla boka denna dag, och tacka nej till andra aktiviteter den dagen. Sen är det bara att hoppas att vädrets makter är med oss just denna dag. :Bugar

:7peta Vad säger ni om att boka Lördagen den 14 Augusti kl 12:00 vid Knalleköket???

Behövs väl ingen lista just nu, på vilka som kan, men om alla bara bokar denna dag, kan vi ju förbereda oss lite mer veckan innan.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Om, jag säger; Om jag har en hoj, så är jag på och ska köra ifrån er allihop. :brinnerup
 

Peppo

Medlem i M.I.L.F. Riders
Gick med
25 May 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprila SL 1000 Falco
Masterlord skrev:
Det här med att få med varann för att åka en sväng, är ju inte alltid så lätt, eftersom det kan vara svårt för alla att kunna åka just vid samma tillfälle.
Oftast blir det lite smågrupper både här o där...

Vi måste ju ha en "riktig" :3freak ADHD körning med förhoppningsvis alla medlemmar, (eller näst intill) så vi kan sätta lite skräck i grannskapet runt Borås.

Jag föreslår att vi bokar en dag efter semestern, och så får alla boka denna dag, och tacka nej till andra aktiviteter den dagen. Sen är det bara att hoppas att vädrets makter är med oss just denna dag. :Bugar

:7peta Vad säger ni om att boka Lördagen den 14 Augusti kl 12:00 vid Knalleköket???

Behövs väl ingen lista just nu, på vilka som kan, men om alla bara bokar denna dag, kan vi ju förbereda oss lite mer veckan innan.


DEN STORA ADHD DAGEN...

Jag hade inget i min dagplanering så, lets :banana
 

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Ort
Borås
Hoj
Fireblade 929 -01
Visst, det låter inte helt fel...

Bra att du tar ett såhär stort initiativ Masterlord!

Du är en sann medlem, det märker jag!
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
Vägra vurpa skrev:
Visst, det låter inte helt fel...

Bra att du tar ett såhär stort initiativ Masterlord!

Du är en sann medlem, det märker jag!
Ja du skulle bara veta..... :hihi
Herr Masterlord smider djävulska planer inför hösten/våren.
Jag släpper nyheten i höst..hehehe... :tungan

Det e bara den ständige följeslagaren i la mafia, som vet planerna, och han knystar inte... för han vet att det kan innebära :död

Muhuhohohahahaaaa!!!!! :D
 

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Ort
Borås
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
troligen e ja på mc semester me mig själv då... får väl ändra mina planer då...
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Masterlord skrev:
Ja du skulle bara veta..... :hihi
Herr Masterlord smider djävulska planer inför hösten/våren.
Jag släpper nyheten i höst..hehehe... :tungan

Det e bara den ständige följeslagaren i la mafia, som vet planerna, och han knystar inte... för han vet att det kan innebära :död

Muhuhohohahahaaaa!!!!! :D
Jag säger inte ett ord... mafiosisk vedergällning vågar jag inte utsätta mig för. Hittar ni en dö biker som blivit skjuten med ett avsågat hagelgevär vet ni att min gäft glappade och att mästarmafioson varit i farten... men fram tills dess skall jag sätta en ära i att köra ifrån honom :D
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
Även en ack så klanderfri Masterlord kan, fast det inte är speciellt frekvent förekommande, råka trampa i klaveret.
Nämnde herre föreslog som bekant datum för årets stora evenemang, utan att först rådfråga sina febrilt arbetande hjärnceller.
Fröken Masterlord, tillika blivande fru Masterlord, har sin årliga bemärkelsedag just denna dag, varför undertecknad känner sig manad att medföra detta härliga stycke på sin rättmätiga plats bakom sin herre.

För agronomer och övriga bonnlurkar som inte har alla pommes frites på tallriken, kommer nedan en översättning av ovan nämnda textmassa:

Tjejen fyller alltså år, och jag tänker ha med henne bakom mig den 14 Augusti. Är det fler som har tjej, tycker jag att ni ska ta med er henne.
Det vore ju kul om tjejerna får följa med också!
Ta alltså gärna med flickvännen, om Du inte är rädd för att det då kan visa sig att det är hon som e chefen.

För Er som har pojkvän - ta med honom också, det e alltid kul att ha med en liten gay i gänget. :hihi
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Att ni inte tar allihopa en dag och åker till en bandag och ..... tja... lär er köra hoj....

//jaG
 

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Ort
Borås
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Zeb_Macahan skrev:
Att ni inte tar allihopa en dag och åker till en bandag och ..... tja... lär er köra hoj....

//jaG

vi har redan lärt oss allt... tvätta å smörja kedjan räcker väll :kocko
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
Zeb_Macahan skrev:
Att ni inte tar allihopa en dag och åker till en bandag och ..... tja... lär er köra hoj....

//jaG


Måste man kunna köra hoj för att det ska vara kul? :va
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Zeb_Macahan skrev:
Att ni inte tar allihopa en dag och åker till en bandag och ..... tja... lär er köra hoj....

//jaG

Det där lät lite som en kaxig utmaning..... :va
 

Peppo

Medlem i M.I.L.F. Riders
Gick med
25 May 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprila SL 1000 Falco
sven666 skrev:
14e augusti.. noterat :tummenupp

Av en händelse så hamnade jag i ett skumt garage en dag å där stog en röd flamma som ej brann för stunden...

Men jag hoppas få se denna omtalade (sak) på vägarna någon dag..
Lycka till me meket..

/peter
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
Peppo skrev:
Av en händelse så hamnade jag i ett skumt garage en dag å där stog en röd flamma som ej brann för stunden...

Men jag hoppas få se denna omtalade (sak) någon dag..
Lycka till me meket..

/peter

äh.. den vilar sig lite bara :7peta

den (och dess ägare för den delen) behövde bara sova av sig ruset...
 
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top