ADHD 14 Augusti

ett litet förslag...
Vad tycker herrarna?
Den lilla flärpen uppe till vänster på kartan blir den längre turen.
Tror den kortare blir ca 15-18 mil och med den lilla extra biten ca 25 mil.

Bifogat

• karta.GIF
    karta.GIF
    88.7 KB · Visningar: 52
det förslagen klubbar vi. Jag får med mig en brud (sven666)bak oxå, hon e lite feg så det kommer nog inte att gå så fort :hihi

Tobbecoolio skrev:
det förslagen klubbar vi. Jag får med mig en brud (sven666)bak oxå, hon e lite feg så det kommer nog inte att gå så fort :hihi
Ja, då blir vi samma antal pers, fast en hoj mindre...
Undrar hur det blir med de andra osäkra korten??? :3freak :4skrika

Masterlord skrev:
Ja, då blir vi samma antal pers, fast en hoj mindre...
Undrar hur det blir med de andra osäkra korten???

Jag ska inte med, Åker inte Sven66 hoj så behövs det ju ingen bil som plockar upp alla delar från hans hoj.

Jag ska dra till göteborgskalaset ikväll och supa baken av mig.

eller i smajli-form:

:squid :dricka :rock :tuttar :öl :fyllisar :Rockbanan :galen :trött :fart

svensexsexsex skulle ta med sig lite delar, som han stundtals kommer att kasta efter sig. bara för att få den där riktiga känslan......... :va

Chille skrev:
Jag ska inte med, Åker inte Sven66 hoj så behövs det ju ingen bil som plockar upp alla delar från hans hoj.

Jag ska dra till göteborgskalaset ikväll och supa baken av mig.

eller i smajli-form:

äh din särrinck.. det ska ju jag med.. :yoparty :p

förresten så tappar jag inga delar.. jag är mästare på silvertejp ser ni.. ALLT fastnar!!

det är bara när jag vurpar som jag sliter loss delar å kastar omkring i ilska :rolleyes:

Jag skall umgås med fru, barn och svärföräldrar imorgon så jag kan inte komma! hänger med på nästa sväng!

Nästa helg kanske???

/F

tänkte höja medelåldern........så jag frågade om farsan skulle med .........
så han kommer nog med godståget =yamaha FJ 1100

1. Masterlord
2. RSV_R
3. tobbe...coolio + sven666 returns (Tobbecoolios slyna)

Ja pojkar, hur tycker Ni att det går eller??? :fatta!

Alingsåsavdelningen ställer upp med 50% av gubbarna :fakta , medans Boråsavdelningen mäktar med ca 10% eller nåt i den stilen... :mad: :huvet
Kan ju kanske ha varit för bra väder i Borås i sommar, och de flesta kanske redan tröttnat på att åka hoj... :3freak

Tycker ju bara det e lite synd när vi kunde ha åkt ett stort gäng, och att tråden kom upp så tidigt, så blir vi ändå kanske bara 3 hojar... :gnissla

Feta hårdrockspoäng :rock till sven666 som ställer upp som Tobbecoolios slyna!!! :tummenupp

Hur som helst, till Er som kommer imorgon kl 12:00 till Knalleköket, det ska bli för jävla sköj att köra, och vi ska i bruklig ordning äga trakterna runt Alingsås - Borås!!!

Tobbecoolio skrev:
tänkte höja medelåldern........så jag frågade om farsan skulle med .........
så han kommer nog med godståget =yamaha FJ 1100
Gött Tobbe!!! :tummenupp Samla ihop folk bara...
Med lite tur kan jag sänka snittkubiken, en jobbarkompis kanske dyker upp med en zx6r.

hur många kommer ha nån bak då?? ja tänkte ta me tjejen å de e första gången hon åker båge så ja kommer ta de VÄLDIGT lugnt så att hon åker med fler gånger... tänker inte ligga sist själv!! klockan 12 e de som gäller fortfarande eller?? kan vi ta lite senare?? runt 2 tiden??

GSX-R Micke skrev:
hur många kommer ha nån bak då?? ja tänkte ta me tjejen å de e första gången hon åker båge så ja kommer ta de VÄLDIGT lugnt så att hon åker med fler gånger... tänker inte ligga sist själv!! klockan 12 e de som gäller fortfarande eller?? kan vi ta lite senare?? runt 2 tiden??
Jag har tjejen med, och det har Tobbecoolio också (Sven666)
12 är det som gäller, och det är kanske bäst att stå fast vid den tiden eftersom alla kanske inte hinner gå in här och kolla innan de åker hemifrån imorgon. En del kanske inte har internet, utan åker med nån annan som kommer. Ändrar vi tiden riskerar vi att en del missar körningen.
Hoppas du kan komma kl 12? Väck tjejen tidigt och ge henne vad hon ska ha först bara... :hihi

de e ju de att ja jobbat 48 timmar på 4 dagar å innan har ja jobbat ständig natt i 2 månader så de va lite jobbigt å vända på dygnet å nu e ju klockan halv 4 typ för att ja va dum nog å ställa upp som fyllechaffis!! ska försöka va där vid 12...

hello hello!! hade vi med någon papparazzi idag eller?? skulle va kul å se lite bilder... hann tyvärr inte ta med någon kamera själv pga att ja glömde saker hemma å fick åka fram å tillbaka till stan!!!1 som tur va fick jag tag i en av er (masterlord) som kunde lotsa oss rätt så att vi fick ta nån mil med er!! lagom tempo å glatt humör!! kan inte bli bättre än så!! nu ska ja in till borås å dricka ÖL å svijna mig lite tänkte jag!! fram me bilder ni som tog!!

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!

jag va i GBG och sommna hos nån :rolleyes:

hade grym ågren att jag missa körningen, sorry gubbs :(

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...