Nja, det som förargar Rossi syns väl på filmen? Nummer 25 ligger i idealspåret men håller inte kvaltempo.Vad hände innan då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja, det som förargar Rossi syns väl på filmen? Nummer 25 ligger i idealspåret men håller inte kvaltempo.Vad hände innan då?
Jag tyckte denna var rätt bra:
"How unwritten rules work:
Sepang - He shouldn't interfere, it's wrong.
Valencia - He didn't interfere, it's wrong.
(same people)"
Alla Rossi fanboys som bara ser gult, läs.
Valentina har bara sig själv att skylla.![]()

Rossi hjälte?
Vette fan om Rossi orkar/förmår/vill tagga till för att kämpa om sin 10:de. Återstår att se. Jag blir inte det minsta förvånad. Om han faktiskt bestämmer sig för att lägga av.
//M
Kollade på Petrucis FB sida efter rejset. Ord som beundransvärd och respekt å "Petrucci eroe nazionale" kommer upp under bilden när han får en kram av Rossi.
Skandal när det ryktas att Spanjorerna teamar men när det e uppenbart att Italierna gör det men då e det ok? Antar att Petruci kommer ha en GP 16 nästa år då
Fast jag gillar ju Petruci å de andra gp 14 duccarna fett ändå.
men Rossfanatikerna får nog vakna å nypa sig i skinnet så de inte förlorar sig själva så fotbollshuliganism sprider sig till MotoGP

De är helt sjukt vad dom sågar JL på nätet.

Hej,
jag har inte heller något nytt att säga men varför låta det hindra mig (så tänker jag), tycker det känns bra här bakom tangentbordet att få skriva ur mig lite frustration och kanske till och med trycka till någon annan proffstyckare...
Jag är är ingen fan av "xx" men efter hur han betedde sig i race "yy" så hoppas jag nu "ZZ" får all respekt i fortsättningen och vinner allt !
Karma is a bitch och att läsa allt skit valfri fanboysida på fejjan får en att tänka på huliganism... typ
![]()
And now for something completely different.
E jäkligt impad av Petrucci! Han måste vara den föraren som utvecklats mest under 2015. Hoppas han får en fullt uppdaterad ducati nästa säsong!

Ja, han var ju en kul prick i presskonferensen med.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |