2026 Monster Energy GP of Czechia

En bragd av MM får man väl säga, det är helt klart varför han vunnit sju mästerskap redan.
Pekko gör en helgjuten insats även om han fick ge sig på första och andra plats.
Uppriktigt surt för Pedro med motorstopp på KTM:en sista varvet, men kanske han kan åberopa den berömda KTM fabriksgarantin?
Skulle inte förvåna mig om Pecco fick slå på farten pga bränslebrist.
Det är väl den som ligger först som förbrukar mest bensin ?!? :va
Och att Pedro fick motorstopp pga soppan var slut (och ett litet fel på KTM's bränslegivare ?Enligt bränslegivaren hade Pedro mer än 1 liter kvar ...... i tanken. :va
 
Har man Videopass så finns onboard bild och ljud hur hojen beter sig vid incidenten med Bezzecchi/funktionären under lördagens Sprint. Välj OB2 och spola fram till 47:30. Gasglad Aprilia.
 
Marc till Pecco om Ai.
-"He looks Fresh!".
😅
Ja, den var jätterolig..

MM: You suffer physical, no? You looks relaxed, yeah.
AI: Im quite Ok
MM: you ok yeah
Pecco The thing is he´s to ok?, we need 50 laps races
MM:He looks fresh *smiling*
MM: He´s 25 *haha*
Pecco: He can still go to ibiza and race on sunday *haha*
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top