Kratoz
Gudomlig sporthojare
Aprilias överklagan har avslagits.
www.crash.net
Skulle inte förvåna om Bez går ut med en ursäkt lite som JMart gjorde efter sitt beteende i boxen för några veckor sedan.
Ja, jag förstår att han var förbannad.
Ja, jag förstår att han blev irriterade på klåparen som kunde ha förstört motorn.
Jag tror därför att RD kunnat ha haft överseende med första knuffen.
Men jag tycker fortfarande inte man kan rättfärdiga örfilen.
FIM stewards reject Aprilia appeal of Marco Bezzecchi Brno MotoGP ban
The FIM Appeal Stewards have dismissed an appeal from Aprilia in relation to the suspension of Marco Bezzecchi from the Czech MotoGP.
Skulle inte förvåna om Bez går ut med en ursäkt lite som JMart gjorde efter sitt beteende i boxen för några veckor sedan.
Ja, jag förstår att han var förbannad.
Ja, jag förstår att han blev irriterade på klåparen som kunde ha förstört motorn.
Jag tror därför att RD kunnat ha haft överseende med första knuffen.
Men jag tycker fortfarande inte man kan rättfärdiga örfilen.
Last edited:
