2013 års bandagar med Cashback Racing

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Mvh Peter

PS. Ja Nicklas, det stämmer att jag har planerat i vilken kurva jag kommer bromsa om dig, men jag tänker inte tala om vilken! :hej Det var BC som skvallrade vilken kurva du har lite svårt för, och där är jag GRYMT snabb! :D DS.

Jag väntar, har fixat lite popcorn:)
image.jpg
 
Last edited:

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Bimota 500 V-Due
PS. Ja Nicklas, det stämmer att jag har planerat i vilken kurva jag kommer bromsa om dig, men jag tänker inte tala om vilken! :hej Det var BC som skvallrade vilken kurva du har lite svårt för, och där är jag GRYMT snabb! :D DS.

Spännande! När du nu ska försöka så kan jag tipsa om att du har bättre fäste utan däckvärmaren på :hej :D Du kommer väl och tränar den 5e? Då blir det åka av!
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Spännande! När du nu ska försöka så kan jag tipsa om att du har bättre fäste utan däckvärmaren på :hej :D Du kommer väl och tränar den 5e? Då blir det åka av!

Klart jag kommer den 5:e! You can run but you cant hide! Moahahahaha!

PS. Tar du upp det där med däcksvärmarna en gång till måste jag tyvärr döda dig. DS.
 

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Bimota 500 V-Due
Klart jag kommer den 5:e! You can run but you cant hide! Moahahahaha!

PS. Tar du upp det där med däcksvärmarna en gång till måste jag tyvärr döda dig. DS.

Haha skrämselpropaganda biter inte på mig. Några fler bumsar som ska värma upp den 5e? De börjar dra ihop sig..
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Nu är det bara mindre än en månad kvar till årets första bandag den 5/6 med Cashback Racing - bandagsarrangören som ger mer!

Lunch? Ingår
Kaffe? Ingår
Hjälp med spårval? Ingår
Hjälp med körteknik? Ingår
Tips & trix med inställning på hojen? Ingår
Toppenkvalitet på foton som du t.om. kan taptsera väggen hemma med (om du vill)? Ingår

Självklart så har vi ambulans och föråkare ute på banan. Föråkare, ambulans och depåpersonal har walkie talkies för er säkerhet.

Det finns fortfarande platser kvar i alla grupper - häng med och ha kul med oss:banana

Vill ni veta mer om vilka vi är? Läs första inlägget i denna tråd.

Väl mött

Nicklas
BC
Björn
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Snart dags för en av årets roligaste dagar på Åsen.. Någon som är intresserad av att dela på en depåbox?

Blir vi 4 st så är det 1 hundring och då har vi tillgång till både luft och ström i boxen :) Skicka gärna Pm eller skriv direkt i tråden om någon är intresserad!
 

JOPE

ARBETARE
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Varberg- Valinge
Hoj
R1 Race Edition..
Nu märks det att sommaren är på gång... Efter en lång, väldigt lång, vinter skruvas det för fullt i garaget.
Nya fräscha slicks' nytt drivpaket och nylackade kåpor..

Efter att ha räknat ner hela vintern är det ju bara ett par veckor kvar till första banddagen med Cashback o gänget..

Skall bli riktigt kul att få köra på Gelleråsen igen..:yoparty
 

EPO

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
BMW
D-24

Äntligen.

Sommarn börjar komma igång med värme och sol. Den sista månaden innan bandagen är på väg att "bockas av". Äntligen är det inte så många dagar kvar till den 5/6.

För Hojen och Jag är "Ready to Race" Ihaaaaaaaa.
 

Bifogat

  • IMG_0369.jpg
    IMG_0369.jpg
    246.9 KB · Visningar: 72

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Äntligen.

Sommarn börjar komma igång med värme och sol. Den sista månaden innan bandagen är på väg att "bockas av". Äntligen är det inte så många dagar kvar till den 5/6.

För Hojen och Jag är "Ready to Race" Ihaaaaaaaa.

DU ska inte vara med o kramas i boxen då?
 

mrf

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2012
Ort
tanum
Hoj
08 CBR 1000 RR
jag känner en man som kvaddat sin Rc8 i regn förra året, är dock osäker på var han körde just den gången. men det låter skrämmande likt det scenariot han berättade om, han har en orange dessutom, lappade iofs ihop den och kör med den som om inget har hänt. ;)

BTW finns det platser kvar 5/6 i snigelgrupp? någon som vet??

:rolleyes:Var det inte din fina rc8a som såg lite ledsen ut i höstas efter att den halkar runt i regnet?
 
Last edited:

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
jag känner en man som kvaddat sin Rc8 i regn förra året, är dock osäker på var han körde just den gången. men det låter skrämmande likt det scenariot han berättade om, han har en orange dessutom, lappade iofs ihop den och kör med den som om inget har hänt. ;)

BTW finns det platser kvar 5/6 i snigelgrupp? någon som vet??

Det finns flest platser kvar i lugn och race, men även några kvar i snabb.
Maila din anmälan till cashbackracing@gmail.com
 

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2004, ZX10R
Vad för referenstider är det cirkus respektive grupp? Om man ligger 1.20-1.22 är det lugn/medel som gäller då?
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Vad för referenstider är det cirkus respektive grupp? Om man ligger 1.20-1.22 är det lugn/medel som gäller då?

Lugn/medel borde passa utmärkt, men vi eftersträvar också efter att ha så jämna grupper som möjligt så det kan hända att man under dagen byter grupp.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Äntligen.

Sommarn börjar komma igång med värme och sol. Den sista månaden innan bandagen är på väg att "bockas av". Äntligen är det inte så många dagar kvar till den 5/6.

För Hojen och Jag är "Ready to Race" Ihaaaaaaaa.

Har du nya däck igen... :tungan
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top