2013 års bandagar med Cashback Racing

EPO

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
BMW
Nä, jag skulle inte vilja köra tourandes runt gåsen i det där föret. Jag planerar att ha släta däck och inte dubbdäck. Hallå.
GG.jpg
Hmm. Varför anpassar man sig inte till vädret på nordliga bredgrader. Vädret kan ingen göra något åt. Den enda lösningen är en skoteroverall med knäpuckar?

Ser man inte dig tourandes där borta på din gamla hoj?:tungan

View attachment 378009
 

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Bimota 500 V-Due
Hej alla glada!

Det närmar sig och platserna börjar fyllas på. Snart är vi där och jag ser verkligen fram emot att få höra ylande tvåhjulingar igen och få svara på frågor och komma med tips och ha en så kul bandag som möjligt.

Jag har väl inte för avsikt att lära er köra med tvåhjulssläpp som Jorge Lorenzo aka Jörgen Lorensson gjorde när han körde om mig in i första esset under kvalet till 250cc racet på Brno 2005, men lite tänk och spårval och annat som ni undrar över delar jag gärna med mig utav.

/Cashback
 

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
I kalendern på Gelleråsens hemsida står det att ni hyrt banan 12-13 aug, inte 13-14:e?
Tänkte bara dubbelkolla innan vi anmäler oss..
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
vill oxå veta!!!:va:confused:

Nu är det utrett, och det kan konstateras att tryckfelsnisse har varit framme, men till det bättre måste jag säga.

Det är den 12-13/8 som gäller vilket betyder att det är måndag tisdag, m.a.o. ni kan lungt och städat packa på söndag istället för att stressa hem från jobbet på måndagen.

Tack SB för att du uppmärksammade tryckfelet:tummenupp
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla,

Lite uppdatering om bokningsläget.

5/6 platser kvar i alla grupper
12-13/8 fåtal platser kvar, boka snabbt om du vill vara med.
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Här kommer en liten uppdatering för bandagarna!

Den 5/6:
Racegrupp - Platser finns fortfarande
Snabb - Begränsat antal platser kvar
Lugn/medel - platser finns fortfarande

För er som inte varit på en bandag förut så kan jag berätta att det är extremt mycket roligare än man tror! Ett stort plus är att det inte finns mötande trafik, inga hala brunnslock, inga människor med smartphonenacke som går rakt ut i gatan osv:) Dessutom så finns vi instruktörer där för att hjälpa er att utveckla er och ert banåkande. Läs gärna första inlägget i denna tråd som förklarar mer.

För er andra som är rutinerade banrävar så finns det också mycket att uthämta förutom själva körningen, ta chansen att prata med Nicklas, BC eller någon av oss andra - något kan vi säkert lära er.

Stor chans finns också att vinna tillbehör i vår utlottning från våra sponsorer som t.ex. Batavus Vartex, kamera från Nikon osv.

Dubbeldagarna i Augusti blir en stor happening där vi bl.a. samlat ett stort gäng BMW S1000RR killar.
Idagsläget så är alla platser i princip bokade, men om vi får några avhopp så kommer vi att meddela det på vår Facebook sida, Cashback Racing och här på SH.

Väl mött

Nicklas, BC och Björn

Lägger upp lite bilder från septemberdagen:

image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Snart är det dags igen:banana
 
Last edited:

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla,

Nu börjar vår första bandag närma sig med stormsteg, för er som inte vet hur en bandag med Cashback Racing går till så kan ni läsa det första inlägget i denna tråd (det brukar vara ruskigt kul och lärorikt!)

Här är den senaste platsuppdateringen:

Bandag den 5/6
- Racegrupp <12 platser kvar
- Snabb grupp, <8 platser kvar
- Lugn/medel grupp <10 platser kvar
Se till att boka så fort som möjligt så att du inte blir utan plats.
Förmodligen har många av er halvdag denna dag eftersom det är röd dag dagen efter.

Bandagar 12-13/8
Fulltbokat, här blir det en jättehappening där S1000rr tråden förbokat en massa platser. Om du har en S1000RR så förslår jag att du går in på deras tråd här på Sporthoj http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?229720-BMW-S1000RR-tråden&highlight=s1000rr, de kanske inte har fyllt sina sista platser.

Väl mött

Nicklas "Cashback" Cajback
Björn "BC" Carlsson
Björn "Nikon" Nordgren
 
Last edited:

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Hej alla,

Nu börjar vår första bandag närma sig med stormsteg, för er som inte vet hur en bandag med Cashback Racing går till så kan ni läsa det första inlägget i denna tråd (det brukar vara ruskigt kul och lärorikt!)

Här är den senaste platsuppdateringen:

Bandag den 5/6
- Racegrupp <12 platser kvar
- Snabb grupp, <8 platser kvar
- Lugn/medel grupp <10 platser kvar
Se till att boka så fort som möjligt så att du inte blir utan plats.
Förmodligen har många av er halvdag denna dag eftersom det är röd dag dagen efter.

Bandagar 12-13/8
Fulltbokat, här blir det en jättehappening där S1000rr tråden förbokat en massa platser. Om du har en S1000RR så förslår jag att du går in på deras tråd här på Sporthoj http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?229720-BMW-S1000RR-tråden&highlight=s1000rr, de kanske inte har fyllt sina sista platser.

Väl mött

Nicklas "Cashback" Cajback
Björn "BC" Carlsson
Björn "Nikon" Nordgren

Hej på er,

Det finns fortfarande några platser kvar för S1000RR-förare den 12-13 augusti. Drygt 40 st har anmält intresse och 35 st har betalat in hittills, vilket ger en handfull platser kvar. Kör du S1000RR eller känner någon som gör det så är ni välkomna att höra av er till mig via PM om intresse.

Mvh Peter

PS. Ja Nicklas, det stämmer att jag har planerat i vilken kurva jag kommer bromsa om dig, men jag tänker inte tala om vilken! :hej Det var BC som skvallrade vilken kurva du har lite svårt för, och där är jag GRYMT snabb! :D DS.
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top