Tjo
Poliser
för några dagar sedan stals 2 st hojar i mina trakter dagen efter ser jag en av tyvärr väldigt välkända angående stulna saker stå o skruva isär just 2 st hojar det kommer bilar o hämtar delar.
Kollar upp bil nr och ser att några är falsk skyltade då bil o skylt nr inte är samstämigt,, ringer 11414 polisen,,
Vad händer??? jo du har plats 44 i kön var vänlig att vänta

vafan då vänta brottet håller ju på

nåväl väntar i 20 min + lite till sedan skiter jag i det då var det 24 i kön före mej,, Vad F-N är det frågan om, Bilarna med delar försvinner snabbt o det finns inget brott längre att anmäla

.
Samma här om kvällen då några dumhuvuden börjar elda på en fastighet så huset håller på att ta eld, ringer polisen då väldigt få jobbar kl 21,40 på den fastigheten, ringer 11414 26 eller 28 i kön före väntar 15 min sedan ringer jag 112 då jävlar händer det grejor 5-7 min senare kommer brandkår o polis i en helvetes fart o det konstateras att ett MILJÖ brott skett.
Hallå eller

. JA det var SK nya svenskar dom fick tag på det finns metaller i den fastigheten.
Samma kväll snor någon en båt o jag ser den hos en välkänd den står kvar där o jag var till polisen o bankade på dörren o får svaret genom en ruta att stationen är stängd ring 11414 i morgon o be att bli kopplad till XXXXXXXX ok ringer i dag 39 före i kö,, båten står under en pressening fullt synligt, så jag tog kontakt med ägaren o fick veta att det är o prioriterat,,
NÄ ett fett jävla ALU bollträ med ett par feta spikar islagna så man skadar duktigt, för polisen är då ingen ide att ringa det är jag helt säker på nu.
mvh