15000:- hittelön

... jag tror att man skulle kunna prata allvar med de ligisterna om man är några stycken.
Om du menar "dialogpolisallvar" så ser jag det som helt överflödigt pyssel att försöka "prata allvar " med en kategori människor som ser ner på dig som person ...
Om du menar "Texasallvar" - då är jag med.:hihi
Don efter person....
Precis som i verkstan, använda rätt verktyg till varje jobb..

Men va i helv.... Har inte varit inne här på et tag och man hinner bara vända ryggen till så får man läsa det här! Bor själv i Uttran med hojen i garaget och mardrömmen är väl att den en dag är borta. Jag blir så jävla trött på folk som tror att de kan bete sig precis hur som helst. :mad:

Kul dock att se att det finns några hojåkare i området :)

ps. är gärna med i operation återtagning/övertalning om det skulle bli aktuellt... d.s

Om du menar "dialogpolisallvar" så ser jag det som helt överflödigt pyssel att försöka "prata allvar " med en kategori människor som ser ner på dig som person ...
Om du menar "Texasallvar" - då är jag med.:hihi
Don efter person....
Precis som i verkstan, använda rätt verktyg till varje jobb..
Fri tolkning. Ja.

då säger man att man misstänker att dom kör drogpåverkade eftersom det ser ut som att dom kör så folk på trottoarer får väja, kanske har du sett dem stå och byta kontanter med varandra också.
Vips är polisen där.

Kanske ingen som vill outa hur ni har hojen låst i garaget men är det typ skivbromslås och klass 3 kätting? Själv har jag en gjuten betongklump på ca 100kg som jag gjutit i en vanlig plastlåda och där kättingen är nere i betongen och en ögla sticker upp som jag låser fast hojen genom svingen. Torde sinka tjuven en liten stund iaf... Sen hoppas jag att mitt Securitaslarm upplevs som stressande också...

TS, du har PM med kontonummer för ersättning av tips som fungerade som tänkt, runda gärna av uppåt :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman