slangklämman
Medlem
dem ska nog få betala en ny rmz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet vart dom har sitt garage.
Ska vi inte bara åka och hämta tillbaka crossen då? Hur svårt kan det vara att övertala snorungar?
Har 4 crossar som kör runt i Tumba!
Bland annat din cross! Dom håller tilll vid branta backen i Tumba. Jag vet vart dom har sitt garage.
Dom körde ganska mycket för 2 veckor sen o bara hetsa polisen för att få snutjag.
Är i 15-18 års åldern, små svarta saker.
E så jävla less på packet så det e galet.... Crossarna låter fanimej VARJE natt. Drägg som inte har några liv![]()
Har du någonsin försökt prata med sådana ungar som Lindqvust beskriver? Går inte, har försökt<-- jag om jag hade otur.
Har du någonsin försökt prata med sådana ungar som Lindqvust beskriver? Går inte, har försökt<-- jag om jag hade otur.
Påminner er att hålla er till lagen vad gäller PUL och hänga ut personer. Trist, men så är det!
Skicka Polisen på dom istället. Det är det bästa som går att göra i den här situationen.
Skämtar du??Tipsa polisen om att det finns "stora mängder" stöldgods i det garaget?
Skämtar du??
helt OT men..
När jag bodde i Tullinge (och senare i Tumba) så hade några små löss stulit en liten asfaltvält som de tuffade omkring med på gångvägarna, inte särskilt diskret heller..
Två polisbilar + hundbil på plats.
Tror ni att de fick tag i lössen? Icke.
Händelser som denna gör att man tappar förtroendet..
När jag gick vidare med detta så fick jag höra att efter kl 02 på natten så var det en patrull/en bil som ansvarade för hela Huddinge! Dvs Huddinge Tullinge, Tumba ända ner till Tungelsta..
Kan inte vara lätt att vara polis.
(Må raderas som OT om så önskas)
Påminner er att hålla er till lagen vad gäller PUL och hänga ut personer. Trist, men så är det!
Skicka Polisen på dom istället. Det är det bästa som går att göra i den här situationen.
Skämtar du??
helt OT men..
När jag bodde i Tullinge (och senare i Tumba) så hade några små löss stulit en liten asfaltvält som de tuffade omkring med på gångvägarna, inte särskilt diskret heller..
Två polisbilar + hundbil på plats.
Tror ni att de fick tag i lössen? Icke.
Händelser som denna gör att man tappar förtroendet..
När jag gick vidare med detta så fick jag höra att efter kl 02 på natten så var det en patrull/en bil som ansvarade för hela Huddinge! Dvs Huddinge Tullinge, Tumba ända ner till Tungelsta..
Kan inte vara lätt att vara polis.
(Må raderas som OT om så önskas)
Jag hade personligen gärna lagt en dedikerad 500-ing i skatt varje månad på att flerdubbla antalet patrullerande polis ute i samhället. Det behövs, oavsett hur snälla och fina invånarna i Sverige må sägas vara...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |