slangklämman
Medlem
dem ska nog få betala en ny rmz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag vet vart dom har sitt garage.
Ska vi inte bara åka och hämta tillbaka crossen då? Hur svårt kan det vara att övertala snorungar?
<-- jag om jag hade otur.Har 4 crossar som kör runt i Tumba!
Bland annat din cross! Dom håller tilll vid branta backen i Tumba. Jag vet vart dom har sitt garage.
Dom körde ganska mycket för 2 veckor sen o bara hetsa polisen för att få snutjag.
Är i 15-18 års åldern, små svarta saker.
E så jävla less på packet så det e galet.... Crossarna låter fanimej VARJE natt. Drägg som inte har några liv![]()

Har du någonsin försökt prata med sådana ungar som Lindqvust beskriver? Går inte, har försökt<-- jag om jag hade otur.
Har du någonsin försökt prata med sådana ungar som Lindqvust beskriver? Går inte, har försökt<-- jag om jag hade otur.
Påminner er att hålla er till lagen vad gäller PUL och hänga ut personer. Trist, men så är det!
Skicka Polisen på dom istället. Det är det bästa som går att göra i den här situationen.
Skämtar du??Tipsa polisen om att det finns "stora mängder" stöldgods i det garaget?

Skämtar du??
helt OT men..
När jag bodde i Tullinge (och senare i Tumba) så hade några små löss stulit en liten asfaltvält som de tuffade omkring med på gångvägarna, inte särskilt diskret heller..
Två polisbilar + hundbil på plats.
Tror ni att de fick tag i lössen? Icke.
Händelser som denna gör att man tappar förtroendet..
När jag gick vidare med detta så fick jag höra att efter kl 02 på natten så var det en patrull/en bil som ansvarade för hela Huddinge! Dvs Huddinge Tullinge, Tumba ända ner till Tungelsta..
Kan inte vara lätt att vara polis.
(Må raderas som OT om så önskas)

Påminner er att hålla er till lagen vad gäller PUL och hänga ut personer. Trist, men så är det!
Skicka Polisen på dom istället. Det är det bästa som går att göra i den här situationen.
- när han i tidigare samtal sa att biltjuven vifta me kniffen framför han i badrock hände inget
Skämtar du??
helt OT men..
När jag bodde i Tullinge (och senare i Tumba) så hade några små löss stulit en liten asfaltvält som de tuffade omkring med på gångvägarna, inte särskilt diskret heller..
Två polisbilar + hundbil på plats.
Tror ni att de fick tag i lössen? Icke.
Händelser som denna gör att man tappar förtroendet..
När jag gick vidare med detta så fick jag höra att efter kl 02 på natten så var det en patrull/en bil som ansvarade för hela Huddinge! Dvs Huddinge Tullinge, Tumba ända ner till Tungelsta..
Kan inte vara lätt att vara polis.
(Må raderas som OT om så önskas)
Jag hade personligen gärna lagt en dedikerad 500-ing i skatt varje månad på att flerdubbla antalet patrullerande polis ute i samhället. Det behövs, oavsett hur snälla och fina invånarna i Sverige må sägas vara...
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |